Reviews MoneYou Beleggen

MoneYou Beleggen Waardering 3.9 /5 (252 reviews)
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Axel van der Staak 4.0 9 augustus 2014

    Indexbeleggen is een makkelijk en eerlijk product. Hulde. Ook de berichtgeving eromheen is goed, bijv. als je het einde van de looptijd nadert. Waar Moneyou over na zou kunnen denken is om hier ook een app van aan te bieden. … Lees verder

  • Karin 1.0 2 augustus 2014

    Het is nu voor de tweede maand op rij al niet mogelijk in te leggen. Heel veel telefoontjes en mailtjes leveren alleen maar vage antwoorden op. Dat het door technische/juridische/financiele problemen even niet mogelijk is, kan gebeuren maar zet dat dan even ergens duidelijk op de site en neem ook tijdelijk even geen nieuwe klanten aan! Dit is heel verwarrend en heel frustrerend voor bestaande, maar vooral nieuwe klanten.

  • Jos 1.0 2 augustus 2014

    Geld gestort om te beleggen in de AEX-index, maar kan dit geld niet inleggen. Al weken contact. Steeds beloften dat het 'volgende week' opgelost is. Hun laatste bericht is: "Deze maand is het niet mogelijk om een inschrijving te doen in de MoneYou Rendement. Wij vinden dat we niet in staat zijn je deze maand een voldoende aantrekkelijk aanbod voor een nieuwe inschrijving te kunnen aanbieden. Hierdoor is het niet mogelijk een nieuwe inschrijving te plaatsen via de Persoonlijke pagina. We zullen je op de hoogte houden over de mogelijkheden van MoneYou Rendement." Wat heb ik hieraan? Slecht, slecht, slecht!

  • Robert 1.0 31 juli 2014

    De gehele maand Juli is het niet mogelijk om in te leggen. De uitleg bij telefonische navraag blijft uit. " we kunnen helaas geen mededelingen doen" wordt er gezegd. Daar de rente op spaar rekeningen blijft dalen, is dit de mogelijkheid om nog enig rendement te behalen. Helaas lukt dat nu dus niet!

  • Job 1.0 30 juli 2014

    beetje jammer dat er al een maand niet ingelegd kan worden. de communicatie naar de klanten toe is NUL. Ook de uitleg waarom het niet kan wordt niet gegeven!!!

  • J van der Linden 1.0 30 juli 2014

    Vragen die per email aan de klantenservice worden gesteld worden inhoudelijk niet gelezen en slecht beantwoord. De klantenservice is ver ondermaats. Moneyou is hierdoor een waardeloos product.

  • hs. 1.0 29 juli 2014

    Al geruime tijd een storing in het zien van de AEX portefuille. Probleem wordt maar niet opgelost door de helpdesk / ICT. Klantenservice kan dus vele malen beter. Het is dan ook niet aan te raden om te beleggen via MY.

  • J.W.K. van der Gaag 1.0 29 juli 2014

    Vandaag geprobeerd om een bedrag in te leggen voor augustus. Op het invoerscherm staat vermeld als product : Augustus 2014. Het is niet mogelijk om een bedrag in te geven. Gebeld met de klantenservice, ik krijg als antwoord : Moneyou kan helaas geen product aanbieden met een goed rendement voor haar klanten. Misschien lukt dit volgende maand... Zeer vreemd, op de persoonlijke pagina krijg je hier geen enkele melding over. Wat moet ik hiervan denken ?

Sluiten

Inloggen