Alle veelgestelde vragen

Terug naar klantenservice Selecteer categorie

Top 50 veelgestelde vragen

  • Wat is de relatie tussen MoneYou en Abn Amro bank?

    MoneYou is een zelfstandige, 100% dochteronderneming van de ABN AMRO Bank N.V. en is gevestigd in Amsterdam

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang duurt een overboeking van mijn spaarrekening bij MoneYou naar mijn tegenrekening?

    Een overboeking die op een werkdag voor 13.00 uur wordt ingevoerd, wordt dezelfde werkdag nog verwerkt. Een overboeking die op een werkdag na 13.00 uur wordt ingevoerd, wordt de volgende werkdag verwerkt. De snelheid van de verwerking van je overboeking is ook afhankelijk van je eigen bank.

    Meestal duurt het één tot drie werkdagen voordat een overboeking wordt bijgeschreven op je tegenrekening.  Let op: in het weekend is er geen betalingsverkeer.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik ook geld storten op mijn spaarrekening vanaf een andere rekening dan mijn tegenrekening?

    Bij MoneYou kan er ook geld gestort worden op de spaarrekening vanaf een andere Nederlandse bankrekening. Let op: de allereerste overboeking naar spaarrekening moet wel afkomstig zijn van de tegenrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe keert MoneYou de rente uit op mijn spaarrekening?

    MoneYou keert de rente direct uit na afloop van ieder kwartaal. De rente wordt bijgeschreven op de spaarrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel kan ik maximaal overboeken naar mijn MoneYou Spaarrekening?

    Per overboeking kan je maximaal € 999.999 overboeken naar je MoneYou Spaarrekening. Een overboeking van MoneYou naar je tegenrekening kent geen limiet.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Tot welk bedrag kan ik jaarlijks boetevrij extra aflossen op mijn MoneYou Hypotheek?

    Per kalenderjaar mag je maximaal 10% van je hypotheeklening boetevrij af te lossen. Een aflossing behoort minimaal € 1000 te zijn. Als je hypotheeklening uit meerdere leningdelen bestaat, beslaat de vrijstelling van 10% op ieder leningdeel. Je kunt het bedrag zelf overmaken op het rekening nummer NL83RABO0100906206 onder vermelding van je hypotheekleningnummer (of het eventuele leningdeelnummer) met daarbij vermeld dat het om een extra aflossing gaat.
    Nadat MoneYou de extra aflossing heeft verwerkt (per de 1e van de maand), ontvang je een nieuw leningoverzicht.

    Het nieuwe termijnbedrag gaat in op de eerstvolgende maand na de maand waarin de extra aflossing is gedaan.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan iemand anders ook geld storten op mijn spaarrekening?

    Ja, iemand anders kan ook rechtstreeks geld storten op je spaarrekening bij MoneYou. Het geld moet dan wel afkomstig zijn van een bank in Nederland.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil een gezamenlijke spaarrekening openen. Kan dat?

    Ja, dat kan. Je kunt een spaarrekening op twee namen openen bij MoneYou. Dit noemen we een gezamenlijke rekening. Beide rekeninghouders zijn ieder afzonderlijk bevoegd om over het spaartegoed op de spaarrekening te beschikken.

    Voor het openen van een gezamenlijke spaarrekening heb je een tegenrekening nodig die exact dezelfde tenaamstelling en adresgegevens kent als de tenaamstelling en adresgegevens die je vermeld tijdens de aanvraag van de nieuwe gezamenlijke spaarrekening.

    MoneYou controleert deze tenaamstelling en adresgegevens met de tenaamstelling en adresgegevens van de tegenrekening. Komen deze gegevens niet met elkaar overeen? Dan ontvang je van ons een e-mail waarin we vragen om aanvullende informatie.   

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang duurt een overboeking naar mijn spaarrekening bij MoneYou?

    Meestal duurt het één tot drie werkdagen voordat een overboeking bij ons binnenkomt. Dit hangt af van de bank waar het geld vandaan komt. Zodra de overboeking door MoneYou is ontvangen, is dit direct zichtbaar op je Persoonlijke pagina.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Is mijn spaargeld veilig bij MoneYou?

    Sparen bij MoneYou is veilig. MoneYou is 100% dochter van ABN AMRO Bank. Je gespaarde geld (tot EUR 100.000) valt onder het Nederlandse depositogarantiestelsel. Bij uitvoering van het depositogarantiestelsel wordt het geld dat je hebt staan bij ABN AMRO Bank, bij ABN AMRO MeesPierson en bij MoneYou bij elkaar opgeteld. Meer informatie daarover kun je vinden op de website van De Nederlandsche Bank of opvragen via klantenservice MoneYou.

    Het depositogarantiestelsel geldt niet voor elke (rechts)persoon en niet voor elke vordering. Voor meer informatie verwijst MoneYou je graag naar de website van De Nederlandsche Bank.

    Lees meer over veilig internetbankieren.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel spaardeposito’s kan ik openen?

    Er geldt geen maximum voor het aantal te openen spaardeposito’s.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik ben mijn Gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

    Bij het openen van je spaarrekening heeft MoneYou je een e-mail gestuurd met daarin de Gebruikersnaam. Deze email heeft als onderwerp "Activeren MoneYou Spaarrekening".

    Kun je deze e-mail niet terugvinden of heb je de Gebruikersnaam al eens gewijzigd? Neem dan telefonisch contact op met de MoneYou Klantenservice via 0800 - 666 3993 (kosteloos). Nadat we je identiteit hebben gecontroleerd zullen we je de Gebruikersnaam per e-mail toesturen.

    Tip: wist je dat je heel eenvoudig de Gebruikersnaam kunt wijzigen op je Persoonlijke pagina. Zie:
    Hoe kan ik mijn Gebruikersnaam wijzigen?

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe zeg ik mijn spaarrekening bij MoneYou op?

    Bij MoneYou kan je zelf online een rekening opheffen. Dit is heel eenvoudig: log in op je Persoonlijke pagina, klik in het menu op 'Spaarrekeningen' en dan 'Rekening opheffen'. Je kan aangeven naar welk rekeningnummer het saldo en de resterende rente overgeboekt moet worden. 

    Zijn er aan je spaarrekening bij MoneYou spaardeposito’s gekoppeld? Dan eindigen deze spaardeposito’s tegelijk met de spaarrekening. In het geval van voortijdige beëindiging van het spaardeposito ontvang je alleen het basisrentetarief en geen toprente.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik mijn hypotheek met de huidige regels na 1 januari 2013 nog steeds oversluiten naar een andere bank?

    Dat kan nog steeds. Voor het bedrag van een bestaande hypotheek waarvan de rente aftrekbaar is, kan deze hypotheek ook na 1 januari 2013 overgesloten worden naar een andere bank. Als je bij oversluiten meer leent, dan gelden voor het bedrag dat je meer leent de nieuwe regels.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik heb spaargeld bij MoneYou en bij ABN AMRO Bank N.V. Valt dit allebei onder het depositogarantiestelsel?

    De spaarrekeningen van MoneYou en ABN AMRO Bank N.V. vallen beiden onder het depositogarantiestelsel. Zij worden aangeboden vanuit dezelfde bankvergunning. Dit betekent dat in geval van een faillissement van ABN AMRO Bank N.V. je spaartegoeden bij ABN AMRO Bank N.V., MeesPierson en MoneYou bij elkaar geteld zullen worden. Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van € 100.000 per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen). In het geval van een en/of rekening van meerdere personen geldt dit per persoon.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Waarom staan de gegevens van mijn MoneYou Spaarrekening niet op het vooringevulde belastingformulier?

    MoneYou is wettelijk verplicht om de Belastingdienst te informeren. De Belastingdienst zou de gegevens van je MoneYou spaarrekening moeten vermelden in de aangifte. Wij hebben echter helaas geen invloed op de informatie die de Belastingdienst vermeldt op het vooringevulde belastingformulier. Om je aangifte verder in te vullen kan je het financieel jaaroverzicht via je MoneYou Persoonlijke pagina downloaden:

    Log in op je Persoonlijke pagina en ga in het menu naar ‘Mijn gegevens’. Hier kun je kiezen voor ‘Jaaroverzicht’. Je kunt het overzicht, in de vorm van een PDF-document, bekijken en eventueel printen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Valt mijn MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening onder het depositogarantiestelsel?

    Ja, je spaargeld bij MoneYou valt tot € 100.000 onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.
    Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van € 100.000 per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen). In het geval van een en/of rekening van meerdere personen geldt dit per persoon. Houd er rekening mee dat bij uitvoering van het depositogarantiestelsel het geld dat je hebt staan bij ABN AMRO Bank, ABN AMRO MeesPierson en MoneYou wordt opgeteld. Meer informatie over het depositogarantiestelsel vind je op de website van De Nederlandsche Bank.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik geld opnemen vanaf mijn spaarrekening?

    Bij MoneYou kun je geld opnemen van de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening door in te loggen op je Persoonlijke pagina. Ga in het menu ‘Overboekingen’ naar ‘Nieuwe overboeking’. Vul hier het gewenste bedrag in. Let op: er kunnen alleen bedragen overgeboekt worden naar de tegenrekening. Dit is een extra veiligheidsmaatregel van MoneYou.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik bij MoneYou een overbruggingslening krijgen?

    Ja, het is bij MoneYou mogelijk om een overbruggingslening te nemen indien je huidige woning nog niet verkocht is. Je bent dan wel verplicht om je nieuwe hypotheek bij MoneYou af te sluiten.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik heb een aflossingsvrije hypotheek. Moet ik nu extra terugbetalen?

    Vanaf 1 januari 2013 moeten alle nieuwe hypotheken tijdens de looptijd worden terugbetaald. Als je je hypotheek vóór 1 januari 2013 heeft afgesloten, hoef je niet extra terug te betalen. Kijk of het verstandig is om extra terug te betalen. Het kan bijvoorbeeld dat de hoogte van je hypotheek hoger is dan de waarde van je woning. Als je dan niet of te weinig aflost dan kun je met een restschuld blijven zitten. In dat geval is het misschien verstandig eerder te beginnen met terugbetalen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik zonder kosten (extra) aflossen op mijn MoneYou Doorlopend Krediet?

    Je kunt het bedrag dat je extra wilt aflossen overmaken op rekeningnummer NL24ABNA024.32.39.947 ten name van MoneYou Kredieten BV onder vermelding van het contractnummer van je MoneYou Doorlopend Krediet. Er wordt geen boeterente berekend.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik tussentijds geld storten op mijn MoneYou Spaardeposito?

    Bij MoneYou is het niet mogelijk om tussentijds geld te storten op een MoneYou Spaardeposito. Er kan wel een nieuw MoneYou Spaardeposito geopend worden tegen de op dat moment geldende rente.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Aan welke eisen moet een tegenrekening voldoen?

    Een tegenrekening moet aan de volgende eisen voldoen:

    a. De tegenrekening is een Nederlandse betaalrekening bij een bank met een bankvergunning van De Nederlandsche Bank N.V.
    b. De tegenrekening is in euro.
    c. De tegenrekening staat (mede) op naam van de klant.
    d. De tegenrekening van klanten die samen een product afnemen,staat (mede) op naam van ieder van die klanten.



    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat moet ik doen bij een overlijden?

    Wanneer een dierbare is overleden, is het belangrijk om de financiële zaken snel en goed af te handelen
    Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0800- 666 3993 (kosteloos). Je kunt hier vragen naar de afdeling mutatiedesk. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik heb al een lening. Kan MoneYou deze oversluiten?

    Bij het invullen van de aanvraag voor het MoneYou Doorlopend Krediet kun je aangeven dat je kredieten wilt oversluiten naar MoneYou. Je ontvangt een vrijblijvende offerte met daarbij de benodigde informatie. Nadat wij de offerte retour hebben ontvangen en de aanvraag hebben goedgekeurd, zal MoneYou de huidige leningen inlossen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat is het adres van MoneYou?

    MoneYou is gevestigd aan het Science Park 404, 1098 XH Amsterdam. Je kunt ons kosteloos bellen via 0800-666 3993.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Deblokkeren van de MoneYou Spaarrekening

    Er dient een verzoek ingediend te worden per e-mail om je rekening te deblokkeren. Hiervoor is de handtekening van de rekeninghouder vereist met een kopie van een identiteitsbewijs van de rekeninghouder.

    Wanneer wij dit binnen hebben zullen wij de rekening deblokkeren.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe boek ik geld over vanaf mijn spaarrekening naar de tegenrekening?

    Je kunt geld opnemen vanaf je spaarrekening door in te loggen op je Persoonlijke pagina bij MoneYou. Ga in het menu ‘Overboekingen’ naar ‘Nieuwe overboeking’. Vul hier het gewenste bedrag in. Let op: er kunnen alleen bedragen overgeboekt worden naar de tegenrekening. Dit is een extra veiligheidsmaatregel van MoneYou. Contante opnamen zijn niet mogelijk.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik geld opnemen van mijn MoneYou Spaardeposito?

    Je kunt alleen de volledige inleg opnemen van je MoneYou Spaardeposito, een deel van de deposito opnemen is niet mogelijk. Je ontvangt te allen tijde de basisrentevergoeding.

    Volg onderstaande stappen om tussentijds geld op te nemen van het MoneYou Spaardeposito en het MoneYou Spaardeposito dus op te breken.
    Stap 1: Log in op je Persoonlijke pagina bij MoneYou, open het spaardeposito-overzicht en selecteer het betreffende MoneYou Spaardeposito.
    Stap 2: Klik op ‘Direct terugstorten’.
    Stap 3: De inleg inclusief de basisrentevergoeding stort MoneYou automatisch terug op de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening. Na deze overboeking wordt het MoneYou Spaardeposito opgeheven.

    Let op: wanneer voor het einde van de afgesproken periode geld wordt opgenomen, dan vervalt de toprente. Je ontvangt dan alleen de basisrente. MoneYou boekt de hoofdsom en rentevergoeding over naar de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe open ik een MoneYou Spaarrekening?

    Je kunt via onze website eenvoudig een MoneYou Spaarrekening openen. Klik op de volgende link en vul het aanvraagformulier in. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen.

    Log vervolgens in op je Persoonlijke pagina bij MoneYou en doorloop de volgende stappen om je spaarrekening te activeren:
    - Doe een overboeking vanaf de tegenrekening naar je MoneYou Spaarrekening;
    - Stuur ons (indien van toepassing) een recent rekeningafschrift ter verificatie van de tenaamstelling op
    klantenservice@moneyou.nl.

    Na ontvangst van de overboeking zal de MoneYou Spaarrekening klaar zijn voor gebruik.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel kan ik maximaal aflossingsvrij lenen?

    Je kan maximaal 50% van de marktwaarde van de woning aflossingsvrij lenen. Als de aankoopsom lager is dan de waarde van de woning mag je maximaal 50% van de aankoopsom aflossingsvrij lenen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Jullie verlagen de rente op de spaarrekeningen, verlagen jullie nu ook de rente op hypotheken?

    De spaarrente en de hypotheekrente zijn niet direct aan elkaar gekoppeld. Een wijziging in spaarrentes betekent dus niet automatisch een wijziging in de hypotheekrente. MoneYou heeft in de afgelopen maanden ook een aantal keer de variabele hypotheekrente verlaagd.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Staat mijn MoneYou Spaarrekening vooraf ingevuld op het aangifteformulier van de belastingdienst?

    Ja, per 1 maart 2015 staan jouw gegevens voor ingevuld bij de digitale belastingaangifte.
    Wij zijn verplicht om de gegevens uit je financieel jaaroverzicht bij de Belastingdienst aan te leveren. Normaal gesproken vult de Belastingdienst met deze gegevens je digitale belastingaangifte zoveel mogelijk vooraf in.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Waarom staat er 31 december op mijn overzicht? Ik moet het saldo per 1 januari opgeven aan de belastingdienst.

    Het saldo dat staat opgegeven is per 31/12/ 24:00, dit hetzelfde tijdstip als 1/1 00:00 (een ondeelbaar moment). Je kunt dit saldo dus gebruiken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat is de marktwaarde van mijn woning?

    De volgende waarden van de woning worden als marktwaarde beschouwd: 
    1.     De getaxeerde marktwaarde (de marktwaarde moet in uw taxatierapport staan) 
    2.     WOZ-waarde (staat op de WOZ-verklaring) 
    3.     Nieuwbouw marktwaarde (=Stichtingskosten inclusief renteverlies tijdens de bouw). Bij nieuwbouw wordt de 
            marktwaarde als volgt berekend: Marktwaarde koop/aanneemsom (incl. bouwrente) + meerwerk + renteverlies 
            tijdens de bouw.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang duurt het voordat mijn offerte is goedgekeurd?

    Houd er rekening mee dat je minimaal 3 weken voor de passeerdatum de offerte en de gevraagde documenten hebt ingestuurd. Documenten die je instuurt, worden normaal binnen 4 werkdagen na ontvangst beoordeeld. Je krijgt van ons bericht wanneer er iets niet klopt. Als je dossier compleet is en alle stukken al eens beoordeeld zijn wordt het gehele dossier nog eens gecontroleerd. Dit duurt normaal ook 4 werkdagen. LET OP! Houd er rekening mee dat er soms extra documenten nodig zijn of dat een document niet goed wordt beoordeeld. Dat kan veel extra tijd kosten, dus laat het niet op het laatste moment aankomen. Je kunt binnen je persoonlijke hypotheekomgeving volgen welke documenten we hebben ontvangen en beoordeeld. Na een positieve beoordeling is ook tijd nodig om dit door te geven en het geld over te maken aan de notaris.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik ben het antwoord op mijn geheime vraag vergeten. Wat nu?

    We willen je vragen telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op 0800 - 666 3993 (kosteloos).

    Na een juiste verificatie van je persoonsgegevens verstrekken we het antwoord op je geheime vraag. Met dit antwoord kun je bijvoorbeeld het wachtwoord vergeten proces vervolgen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil geld overboeken tussen mijn spaarrekeningen bij MoneYou. Hoe snel wordt dit geld overgeboekt?

    Je kunt op elk moment rechtstreeks geld overboeken tussen de spaarrekeningen op je eigen naam bij MoneYou. Deze overboekingen worden direct verwerkt, ook ’s avonds en in het weekend.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat is het Depositogarantiestelsel?

    Het depositogarantiestelsel garandeert de terugbetaling van tegoeden op bankrekeningen in Nederland tot een bepaald bedrag wanneer de bank waar het geld is ondergebracht failliet gaat. Het stelsel is van toepassing op in Nederland gevestigde banken die een vergunning hebben van De Nederlandsche Bank (DNB). Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van € 100.000 per persoon per instelling.

    Je MoneYou Spaarrekening wordt aangehouden bij ABN AMRO Bank N.V. Op het spaargeld van ABN AMRO Bank N.V. is het depositogarantiestelsel van toepassing. Bij uitvoering van het depositogarantiestelsel wordt het geld dat je hebt staan bij ABN AMRO Bank, bij ABN AMRO MeesPierson en bij MoneYou opgeteld. Het spaargeld wordt dus gezamenlijk gedekt tot een maximum van € 100.000 per persoon onder het depositogarantiestelsel.

    Meer informatie kun je vinden op de website van De Nederlandsche Bank of opvragen via de klantenservice van MoneYou. Bel hiervoor via 0800 - 666 39 93 (kosteloos) of stuur een bericht.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Welke aflossingsvormen kan ik kiezen bij een Internet Hypotheek?

    Bij de MoneYou Internet Hypotheek heb je de keuze uit 2 aflossingsvormen: een Annuïteiten Hypotheek en een Aflossingsvrije Hypotheek. Kijk voor meer informatie over de kenmerken en voordelen op Hypotheekvormen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik mijn Financieel Jaaroverzicht downloaden?

    Je kunt je Financieel Jaaroverzicht downloaden via de Persoonlijke pagina.
    Log in op je Persoonlijke pagina en ga in het menu naar ‘Mijn gegevens’. Hier kun je kiezen voor ‘Jaaroverzicht’ en selecteer het jaar. Je kunt het overzicht, in de vorm van een PDF-document downloaden en, indien gewenst, uitprinten

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik mijn Gebruikersnaam wijzigen?

    Bij MoneYou kan je eenvoudig je Gebruikersnaam wijzigen. Zo kan je een Gebruikersnaam kiezen die je zelf gemakkelijk kunt onthouden. Om deze te wijzigen volg de volgende vier stappen:

    1. Log in op je Persoonlijke pagina
    2. Kies onderaan in het linkermenu voor 'Mijn gegevens', vervolgens 'Wijzigen gegevens' en tenslotte voor 'Gebruikersnaam'.
    3. Bepaal zelf je nieuwe Gebruikersnaam. Deze bestaat uit minimaal 6 en maximaal 20 posities en kan zowel letters als cijfers bevatten.
    4. Bevestig je nieuwe Gebruikersnaam met het wachtwoord.
     
    Wanneer je een volgende keer gaat inloggen, kan je je nieuwe Gebruikersnaam gebruiken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe wijzig ik mijn particuliere tegenrekening?

    Dit kun je doen door in te loggen op je Persoonlijke pagina en daar via het linkermenu te kiezen voor 'Mijn gegevens', 'Wijzigen gegevens' en tot slot 'Tegenrekening'.

    Zie je de optie niet in het menu staan? Dan willen we je vriendelijk vragen het schermformaat van je beeldscherm aan te passen van 100% naar 75%.

    Indien de bestaande tegenrekening niet meer actief is, kun je helaas geen gebruikmaken van geautomatiseerde bevestiging waarmee je bewijst dat je de rekeninghouder bent/was van de te vervangen tegenrekening. Je zult daarom gevraagd worden een kopie van het identiteitsbewijs (voor- en achterzijde) toe te sturen, alsook een origineel bankafschrift waaruit blijkt dat deze rekening gesloten is en wat de tenaamstelling was.

    De status van je aanvraag volgen? Dat kan via je Persoonlijke pagina. Log in en kies in het linkermenu voor 'Mijn gegevens' en tot slot ' Tegenrekening'.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik ben een zelfstandig ondernemer. Kan ik bij MoneYou een hypotheek krijgen?

    Nee, als zelfstandig ondernemer kun je helaas geen hypotheek bij MoneYou krijgen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil mijn MoneYou Hypotheek (gedeeltelijk) aflossen. Hoe werkt dat?

    Aflossen op je MoneYou Hypotheek is eenvoudig. Je kunt je per kalenderjaar maximaal 10% van je hypotheek boetevrij aflossen.

    Hierbij zijn de volgende zaken goed om te weten:
    * Bestaat je lening uit meerdere leningdelen? Dan geldt de vrijstelling van 10% op ieder leningdeel.
    * Wil je meer dan 10% aflossen? Dan kan er sprake zijn van een boeteregeling.

    De volgende stappen doe je voor je aflossing:
    * Maak het extra aflosbedrag over op rekeningnummer NL83RABO 010.09.06.206.
    * Vermeld hierbij dat het om een ‘extra aflossing’ gaat.
    * Vermeld ook je hypotheeknummer en het leningdeelnummer (indien van toepassing).

    Nadat MoneYou je extra aflossing heeft verwerkt (per eerste van de maand), ontvang je een nieuw leningoverzicht.

    Neem voor meer informatie telefonisch contact op met MoneYou via 0800 - 666 3993 (kosteloos), kies optie 4 voor Hypotheken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Mijn Persoonlijke pagina is geblokkeerd door het foutief invullen van het antwoord op mijn Geheime vraag. Wat nu?

    We willen je vragen telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen via 0800- 666 3993 (kosteloos). Na een juiste verificatie van je persoonsgegevens zullen we de Geheime vraag en het antwoord op de Geheime vraag per e-mail verstrekken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Waarom is de rente die ik moet betalen (bij verlening) van mijn huidige MoneYou hypotheek hoger dan op de nieuwe Internet Hypotheek van MoneYou?

    Voor de MoneYou Internet Hypotheek gelden andere voorwaarden dan voor de ouder hypotheekvarianten van MoneYou. Klanten met de Internet Hypotheek kunnen maar tot 100% van de executiewaarde van de woning lenen. De executiewaarde is het bedrag dat de woning opbrengt bij gedwongen verkoop en bedraagt meestal 80% van de marktwaarde. Dit betekent dat klanten met een MoneYou Internet Hypotheek circa 20% eigen geld moeten inbrengen bij de aankoop van hun woning. Voorbeeld: bij de aankoop van een woning van € 250.000, moet de klant minimaal € 50.000,- eigen geld inbrengen. Het maximum hypotheekbedrag dat de klant bij MoneYou kan lenen is € 200.000,-. Hierdoor is het risico voor MoneYou minder groot, waardoor de kosten van de hypotheek ook lager zijn. Daarnaast geeft MoneYou klanten met een Internet Hypotheek geen advies. De klant is zelf verantwoordelijk voor het regelen van zijn hypotheekadvies. Hierdoor zijn de kosten op de hypotheek nog lager en kan MoneYou de hypotheekrente ook lager houden.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik geld opnemen van mijn MoneYou Doorlopend Krediet?

    Je kunt geld opnemen van het MoneYou Doorlopend Krediet door in te loggen op je Persoonlijke pagina bij MoneYou en een opdracht te geven tot overboeken. Het bedrag zal dan verwerkt worden en binnen drie werkdagen op de opgegeven tegenrekening staan. Het kost niets om geld op te nemen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Krijg ik een e-mail als mijn Financieel Jaaroverzicht klaar staat?

    We sturen alle klanten een e-mail als het Financieel Jaaroverzicht 2014 klaar staat op de Persoonlijke pagina.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wanneer mag ik boetevrij aflossen op mijn MoneYou Hypotheek?

    Je kunt boetevrij aflossen op je MoneYou Hypotheek bij:

    • Maandvariabele rente: bij hypotheken met een maandvariabele rente kun je onbeperkt aflossen. Ongeacht de rentestand en zonder betaling van een vergoeding.
    • Verkoop van de woning: als de aflossing direct verband houdt met de verkoop van het onderpand, ben je geen vergoeding verschuldigd. Deze verkoop moet wel gepaard gaan met zowel juridische (notariële) akte als een feitelijke levering van het complete onderpand, vrij van huur en gebruik aan een derde. Die derde mag geen rechtspersoon zijn of samenwerkingsvorm waarbij je betrokken bent.
    • Overlijden: als de aflossing plaatsvindt binnen 12 maanden na overlijden van de hypotheekgever is er geen vergoeding verschuldigd voor het door de overledene schuldig erkende bedrag.
    • Executie: als de aflossing plaatsvindt als gevolg van executoriale verkoop van het onderpand ben je geen vergoeding verschuldigd. Tenzij de executie het gevolg is van een eigen actie die jou in redelijkheid te verwijten valt.
    • Teniet gaan onderpand: als een aflossing plaatsvindt binnen 12 maanden na het volledig teniet gaan van het onderpand ben je geen vergoeding verschuldigd.
    • Renteherzieningsdatum: als de aflossing plaatsvindt per renteherzieningsdatum, ben je geen vergoeding verschuldigd.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
Terug naar klantenservice

Contact

  • Mail ons

    Onze klantenservice helpt je graag bij het beantwoorden van je vragen.

    Heb je vragen over sparen, lenen of beleggen? Stuur dan een mail naar: 

    info@moneyou.nl

    Heb je een vraag over hypotheken? Stuur dan een mail naar :

    klantenservicemoneyou@aahg.nl 

    0800-666 3993

Sluiten

Inloggen