Reviews MoneYou Lenen

MoneYou Lenen Waardering 4.0 /5 (254 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • W.Hoek 5.0 12 december 2014

    Veel waardering voor Mone You, nooit geen problemen, correcte behandeling, duidelijke overzichten van de stand van zaken.

  • Van Dijk 1.0 9 december 2014

    Je loopt tegen een onmogelijke bureaucratie op wanneer je de tegenrekening wilt wijzigen. Toen wij door Rabobank gedwongen werden van bankrekeningnummer begon voor ons de ellende. Hoewel er niets meer open staat bij MoneYou, lukt het nog altijd niet om er vanaf te komen.

  • a v dijk 5.0 4 december 2014

    Het product is simpel, helder en snel te wijzigen, indien nodig.

  • Ronnie 2.0 19 november 2014

    user portal onvoldoende gebruikersvriendelijk, struktureel inlogproblemen, helpdesk wel voldoende, de lening op zich is heel flexibel hetgeen een pluspunt is, echter aan de dure kant voor deze tijden

  • Ad Suijkerbuijk 1.0 14 oktober 2014

    Het doel was om mijn doorlopend krediet op te hogen. Hiervoor werden door MoneYou een aantal bewijsstukken gevraagd. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat ik nog een aantal ontbrekende bewijzen in moest sturen. Volgens de lijst die er bij zat bleek dat ik alles nog een keer moest sturen. … Lees verder

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Ontevreden klant 1.0 1 oktober 2014

    Na mijn gegevens ingevuld te hebben en de offerte ingestuurd te hebben ontvang ik binnen 1 minuut het bericht dat jullie de aanvraag zorgvuldig hebben beoordeeld en dat er geen mogelijkheden zijn. Zorgvuldig? Binnen 1 minuut? Zonder aanvullende vragen? Zonder motivatie waarom er volgens jullie geen mogelijkheden zijn? Sorry, zo'n bedrijf kan ik niet serieus nemen maar dat doen jullie mij kennelijk ook niet.

  • r. cordromp 1.0 29 augustus 2014

    Zeer slecht. Doorl krediet schijnt nog te lopen. Heb 4x gebeld en nog niet geregeld. Nu weer 2 dagen wachten tot ik antwoord krijg op mijn mail. Ik wil het gewoon beeindigen!!!! Degene die ik laatst sprak klonk geirriteerd. Pfff wat een slechte service!!

  • T.C. Daems de Boer 1.0 11 augustus 2014

    Ik ben helemaal niet teverden. Je krijgt iemand aan de lijn die het aan de collega's moet vragen. Als je weer een vraag steld krijg een algemeen antwoord waar je niets aan hebt. Dan bel je de volgende dag maar weer. Voordat je iemand aan de lijn heb ben je zeker een half uur verder. … Lees verder

Sluiten

Inloggen