Reviews MoneYou Lenen

MoneYou Lenen Waardering 4.0 /5 (249 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Ontevreden klant 1.0 1 oktober 2014

    Na mijn gegevens ingevuld te hebben en de offerte ingestuurd te hebben ontvang ik binnen 1 minuut het bericht dat jullie de aanvraag zorgvuldig hebben beoordeeld en dat er geen mogelijkheden zijn. Zorgvuldig? Binnen 1 minuut? Zonder aanvullende vragen? Zonder motivatie waarom er volgens jullie geen mogelijkheden zijn? Sorry, zo'n bedrijf kan ik niet serieus nemen maar dat doen jullie mij kennelijk ook niet.

  • r. cordromp 1.0 29 augustus 2014

    Zeer slecht. Doorl krediet schijnt nog te lopen. Heb 4x gebeld en nog niet geregeld. Nu weer 2 dagen wachten tot ik antwoord krijg op mijn mail. Ik wil het gewoon beeindigen!!!! Degene die ik laatst sprak klonk geirriteerd. Pfff wat een slechte service!!

  • T.C. Daems de Boer 1.0 11 augustus 2014

    Ik ben helemaal niet teverden. Je krijgt iemand aan de lijn die het aan de collega's moet vragen. Als je weer een vraag steld krijg een algemeen antwoord waar je niets aan hebt. Dan bel je de volgende dag maar weer. Voordat je iemand aan de lijn heb ben je zeker een half uur verder. … Lees verder

  • William Schnitker 1.0 14 juli 2014

    Steekwoorden: onfatsoenlijk, slechte communicatie, langzame verwerking verzoeken en betalingen, dochter ABNAMRO, trage beantwoording email, afspraken worden niet nagekomen. Mijn advies: betaal iets meer rente en begin er niet aan bij Moneyou.

  • Andre 1.0 4 juli 2014

    simpele lening aanvragen, online ingevuld en binnen 4 minuten een afwijzing? Er kijkt dus geen enkele persoon meer om naar de aanvraag, de computer beslist en dat terwijl je niet eens alle gegevens in kan vullen, stuur je een email en....uiteraard een standaard antwoord, nou mon@you een andere bank wilde mij graag even helpen, ik heb jullie dus niet meer nodig

  • Eduard de Jong 1.0 14 mei 2014

    Helaas heb ik ervaren dat het totale proces van indienen tot ontvangen van geld zeer lang duurt. Proces is stroperig, klant krijgt tegenstrijdige - en zelfs onjuiste - berichten, Zelfs tussen akkoord krediet en VERSTUREN van geld zit minimaal twee werkdagen. Verder is het nagenoeg onmogelijk om medewerkers te spreken die je echt kunnen helpen. Enkele medewerkers van Klantenservice waren echt bereid te helpen, maar konden niet meer. Anderen kwamen niet verder dan het oplezen van hun script.

  • U Doornbos 1.0 25 april 2014

    Het overboeken van geld duurt veel te lang. Bij de laatste overboeking moest ik 4 dagen op mijn geld wachten. Ik dacht eigenlijk dat dat niet meer mocht

  • Vincent Wensink 1.0 22 april 2014

    Ik wilde mijn DK ophogen. Een formaliteit zou je denken mar blijkt een zeer trage afhandeling, Ingezonden stukken zoek, Ingezonden stukken ingescand maarniet beschikbaar bij andere afdelingen, zelf eindeloos achteraan bellen. Doorlooptijd van 3 weken is niet apart. Ik heb het idee dat de aanvraag procedure dusdanig is opgeknipt in verschillende bedrijfjes | afdelingen en dat die allemaal langs elkaar werken. Dit is raar want ik ben tenslotte al klant bij MY. Door dit gestuntel en niet meewerkende backoffice ben ik eens om mij heen gaan kijken. Ik ga als dit achter de rug is uiteindelijk naar Freo. Die zijn binnen 3 dagen helemaal klaar en het leenbedrag staat op mijn rekening tegen een gunstiger rente tarief.

Sluiten

Inloggen