Reviews MoneYou Lenen

MoneYou Lenen Waardering 4.0 /5 (250 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Ad Suijkerbuijk 1.0 14 oktober 2014

    Het doel was om mijn doorlopend krediet op te hogen. Hiervoor werden door MoneYou een aantal bewijsstukken gevraagd. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat ik nog een aantal ontbrekende bewijzen in moest sturen. Volgens de lijst die er bij zat bleek dat ik alles nog een keer moest sturen. Een telefoontje naar de klantenservice leerde mij dat de ene afdeling niet alles had doorgestuurd naar de andere afdeling. Met excuses kreeg ik te horen dat het in orde was. Enkele dagen later weer bericht er bleek toch nog iets te ontbreken. Inmiddels was ik er klaar mee en heb de hele aanvraag geannuleerd. Een paar dagen later een bericht dat na zorgvuldige beoordeling was besloten om mijn aanvraag niet te honoreren. Wederom gereageerd dat er niet beoordeeld kon worden omdat niet alles bewijsstukken daarvoor in bezit van MoneYou waren en ik zelf bovendien de aanvraag had geannuleerd. Gevraagd om rectificatie. Vandaag een mailtje gekregen waarin mijn versie werd bevestigd. Ondanks deze mail toch een wrange nasmaak.

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Ontevreden klant 1.0 1 oktober 2014

    Na mijn gegevens ingevuld te hebben en de offerte ingestuurd te hebben ontvang ik binnen 1 minuut het bericht dat jullie de aanvraag zorgvuldig hebben beoordeeld en dat er geen mogelijkheden zijn. Zorgvuldig? Binnen 1 minuut? Zonder aanvullende vragen? Zonder motivatie waarom er volgens jullie geen mogelijkheden zijn? Sorry, zo'n bedrijf kan ik niet serieus nemen maar dat doen jullie mij kennelijk ook niet.

  • r. cordromp 1.0 29 augustus 2014

    Zeer slecht. Doorl krediet schijnt nog te lopen. Heb 4x gebeld en nog niet geregeld. Nu weer 2 dagen wachten tot ik antwoord krijg op mijn mail. Ik wil het gewoon beeindigen!!!! Degene die ik laatst sprak klonk geirriteerd. Pfff wat een slechte service!!

  • T.C. Daems de Boer 1.0 11 augustus 2014

    Ik ben helemaal niet teverden. Je krijgt iemand aan de lijn die het aan de collega's moet vragen. Als je weer een vraag steld krijg een algemeen antwoord waar je niets aan hebt. Dan bel je de volgende dag maar weer. Voordat je iemand aan de lijn heb ben je zeker een half uur verder. … Lees verder

  • William Schnitker 1.0 14 juli 2014

    Steekwoorden: onfatsoenlijk, slechte communicatie, langzame verwerking verzoeken en betalingen, dochter ABNAMRO, trage beantwoording email, afspraken worden niet nagekomen. Mijn advies: betaal iets meer rente en begin er niet aan bij Moneyou.

  • Andre 1.0 4 juli 2014

    simpele lening aanvragen, online ingevuld en binnen 4 minuten een afwijzing? Er kijkt dus geen enkele persoon meer om naar de aanvraag, de computer beslist en dat terwijl je niet eens alle gegevens in kan vullen, stuur je een email en....uiteraard een standaard antwoord, nou mon@you een andere bank wilde mij graag even helpen, ik heb jullie dus niet meer nodig

  • Eduard de Jong 1.0 14 mei 2014

    Helaas heb ik ervaren dat het totale proces van indienen tot ontvangen van geld zeer lang duurt. Proces is stroperig, klant krijgt tegenstrijdige - en zelfs onjuiste - berichten, Zelfs tussen akkoord krediet en VERSTUREN van geld zit minimaal twee werkdagen. Verder is het nagenoeg onmogelijk om medewerkers te spreken die je echt kunnen helpen. Enkele medewerkers van Klantenservice waren echt bereid te helpen, maar konden niet meer. Anderen kwamen niet verder dan het oplezen van hun script.

  • U Doornbos 1.0 25 april 2014

    Het overboeken van geld duurt veel te lang. Bij de laatste overboeking moest ik 4 dagen op mijn geld wachten. Ik dacht eigenlijk dat dat niet meer mocht

Sluiten

Inloggen