Reviews MoneYou Sparen

MoneYou Sparen Waardering 3.8 /5 (3156 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Nico de Nekker 4.0 26 maart 2014

    Prima dienstverlening. Alles goed via internetbankieren te regelen. Vlotte overboekingen. Als MoneYou weer een hogere rente heeft kom ik vast terug.

  • hans hollaar 2.0 25 maart 2014

    25-3-14 De rente mag wel wat hoger worden in vergelijk tot andere banken. Het printen van af- en bijschrijvingen is iedere keer een rommeltje. Het lukt niet om een 1 op 1 schermprint te maken en op de afdruk staat alles door elkaar. Dat moet beter kunnen. Wie weet een oplossing? De site werkt verder prima.

  • Olivier 3.0 24 maart 2014

    Relatief hoge(re) spaarrente, flexibel op te nemen. Echter is verwerking van bijschijrvingen traag / laat. Overboeking vrijdagochtend van ABN AMRO (ABN) naar Moneyou (ABN) is op maandag middag nog niet zichtbaar. Zelfde bank (ABN) en zelfde internet online/realtime. Is tegenvaller.

  • Van Os 5.0 24 maart 2014

    Heerlijke bank onder de bankvergunning van de Staatsbank ABN.AMRO hetgeen een veilig gevoel geeft onder de huidige omstandigheden. Zeer goed werkend internet en uitstekende service. Een van de allerbeste aan de markt. Rentevoet zou wat hoger mogen zijn.

  • M. Helder 1.0 22 maart 2014

    Ik heb op 22 maart een bedrag overgeschreven met uitvoeringsdatum 24 maart. Ik zie nu dat het bedrag nu (22 maart) wel al van mijn spaarsaldo wordt afgeschreven. Dat is niet terecht. Het bedrag zou pas op 24 maart moeten worden afgeschreven.

  • Engels Ronny 1.0 21 maart 2014

    op dit moment is mijn spaarrekening reeds van 13 maart geblokeerd om reden dat ik mijn wachtwoord verkeerd had gespeld en ik wacht nog steeds op een antwoord om die rekening vrij te maken. Antwoord aub ???????????????

  • heleen hanny 1.0 21 maart 2014

    ik geef 1 ster omdat ik mijn jaaroverzicht pas na heel lang zoeken heb gevonden. 1. het staat niet onder het kopje waar je het verwacht: 'overzicht 2. het staat niet bij 'downloads 3. er wordt bij FAQ geen melding hierover gemaakt 4. uit wanhoop maar alles aangeklikt... blijkt het te staan onder 'mijn gegevens'. hier verwacht je naw en rekening gegevens, geen jaaroverzicht. gr. heleen

  • A.D.M. Reus 5.0 21 maart 2014

    Bij het wijzigen van mijn tegenrekeningnummer kwam ik er achter dat dit via het systeem 2 weken zou gaan duren eer alles administratief verwerkt zou zijn. Dit had ik me niet gerealiseerd en ik kon ook niets meer herstellen. Een groot deel van het geld dat op de spaarrekening staat heb ik binnen 2 weken nodig. Een telefoontje naar moneyou en een mailtje en alles wordt zeer snel verwerkt en aangepast. Dit vind ik een superservice van Moneyou.

Sluiten

Inloggen