Reviews MoneYou Sparen

MoneYou Sparen Waardering 3.9 /5 (4521 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • peer 1.0 21 mei 2015

    Zelfs op een simpele vraag per mail krijg je geen antwoord, ook niet na meerdere reminders. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Dit is simpel minachting voor de klant.

  • Vermeer 5.0 21 mei 2015

    De rente blijft maar zakken bij een spaarrekening, maar wel mensen lokken met ietsje extra rente als ze 1000 euro storten. … Lees verder

  • S. Landman 1.0 20 mei 2015

    Laten we beginnen met het positieve, een kosteloos 0800 nummer voor de klantenservice en de extra 0,3% renteactie. Ik wil mijn tegenrekening veranderen, de oude is opgeheven al een aantal jaar. Blijkbaar is dit te ingewikkeld voor moneyou, meerdere keren gebeld, telkens een andere medewerker en telkens een ander verhaal. … Lees verder

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Silvester van Baaren 1.0 20 mei 2015

    Het blijkt dat de moneyou sparen app voor Windows Phone niet meer wordt ondersteund/aangeboden. Dit vindt ik een gemiste kans. Zeker aan de vooravond van de vrijgave van Windows 10 for Mobile (Windows Phone 10)

  • Sunnoise 5.0 19 mei 2015

    Ik zit nu al meer dan een week te wachten op antwoord van het Customer Care Centre. Een eenvoudige vraag over het aanbod voor 0,3% extra. Slechte service dus, ook al omdat Moneyou niet telefonisch te bereiken valt.

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Rietveld 5.0 18 mei 2015

    De dienstverlening is prima,bij het contact met klantenservice wordt ik altijd vriendelijk en correct geholpen.Ook wanneer ik van mijn kant iets niet goed heb gedaan,dan wordt ik weer correct geholpen en met veel geduld.

  • R van de Meene 4.0 18 mei 2015

    Gebruiksvriendelijk ,snel overzichtelijk. Alleen jammer dat nu voor het 2e jaar de depositospaarrekeningen niet automatisch zijn gemeld bij de belastingdienst.

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Bart VUijk 1.0 18 mei 2015

    Ik word keer op keer met een kluitje in het riet gestuurd als ik vraag om handmatig aan een andere tegenrekening te worden geholpen. Op de gewone manier lukt het keer op keer niet, maar ik krijg steeds dezelfde aanwijzingen terug. Geen goede service en als dit nog langer duurt, stal ik mijn spaargeld maar ergens anders.

Sluiten

Inloggen