Beschikbaarheid en storingen

iDEAL en pinbetalen 

Altijd en overal bankieren, dat is ons doel. Hieronder zie je de beschikbaarheid van onze iDEAL -en pinbetalingen van de afgelopen maanden.

Storingen

Klanten van Moneyou Lenen ondervinden momenteel hinder van pogingen tot phishing. Met het oog op de veiligheid van je gegevens en je transacties hebben we daarom Mijn Moneyou Lenen tijdelijk afgesloten. Je leest er meer over in onze veelgestelde vragen.

Het is momenteel niet mogelijk om geld op te nemen van je krediet of wijzigingen door te geven via de Mijn-Omgeving. We werken er hard aan om dit op korte termijn mogelijk te maken. Wil je toch een opname doen? Vul het formulier tot verzoek opname krediet volledig in en neem contact met ons op via de klantenservice.

Goed om te weten: Moneyou vraagt nooit om je persoonlijke inloggegevens. Wees dus alert op phishing en verstrek je gegevens niet aan derden. Lees meer informatie over veilig internetbankieren.

 

Onderhoud

Op vrijdag 9 oktober is onze hypotheekafdeling wegens onderhoud van de systemen vanaf 18.00 telefonisch niet meer bereikbaar. Op zaterdag 10 oktober zijn wij u vanaf 9.00 uur weer graag van dienst. Onze excuses voor het ongemak.

iDEAL

Beschikbaarheid afgelopen maanden

  06:00 uur - 00:30 uur 00:30 uur - 06:00 uur
Jul t/m Sep 99,80% 97,48%

Check de actuele beschikbaarheid van iDEAL.

Betalen in winkels

Beschikbaarheid afgelopen maanden

06:00 uur - 00:30 uur 00:30 uur - 06:00 uur
Jul t/m Sep  99,71% 100,00%

Dedicated interface:

Daily average Uptime  100% 
Daily average Downtime  0% 
Daily average time per request for PIS  239 ms 
Daily average time per request for AIS  514 ms 
Daily average time per request for CAF  345 ms 
Daily error response rate  0 

 

Payment service user interface:

Daily average Uptime (iDEAL)  99,88%  
Daily average Downtime (iDEAL)  0,12%  
Daily average time per request for PIS   619 ms
Daily average time per request for AIS  785 ms