FAQ's: Alle veelgestelde vragen

Terug naar klantenservice Selecteer categorie

Top 50 veelgestelde vragen

  • Hoe lang duurt een overboeking van mijn spaarrekening bij MoneYou naar mijn tegenrekening?

    Een overboeking die op een werkdag voor 13.00 uur wordt ingevoerd, wordt dezelfde werkdag nog verwerkt. Een overboeking die op een werkdag na 13.00 uur wordt ingevoerd, wordt de volgende werkdag verwerkt. De snelheid van de verwerking van je overboeking is ook afhankelijk van je eigen bank.

    Meestal duurt het één tot drie werkdagen voordat een overboeking wordt bijgeschreven op je tegenrekening.  Let op: in het weekend is er geen betalingsverkeer.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik ben mijn Gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

    Bij het openen van je Moneyou Spaarrekening heb je je Gebruikersnaam opgegeven. Ben je de Gebruikersnaam vergeten? Neem dan telefonisch contact op met de MoneYou Klantenservice via 0800 - 666 3993 (kosteloos). Nadat we je identiteit hebben gecontroleerd zullen we je de Gebruikersnaam per e-mail toesturen.

    Tip: wist je dat je heel eenvoudig de Gebruikersnaam kunt personaliseren op je Persoonlijke pagina. Zie:
    Hoe kan ik mijn Gebruikersnaam wijzigen?

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Krijg ik een e-mail als mijn Financieel Jaaroverzicht klaar staat?

    We sturen alle klanten een e-mail als het Financieel Jaaroverzicht 2016 klaar staat op de Persoonlijke pagina.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik ook geld storten op mijn spaarrekening vanaf een andere rekening dan mijn tegenrekening?

    Bij MoneYou kan er ook geld gestort worden op de spaarrekening vanaf een andere Nederlandse bankrekening. Let op: de allereerste overboeking naar spaarrekening moet wel afkomstig zijn van de tegenrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Tot welk bedrag kan ik jaarlijks boetevrij extra aflossen op mijn MoneYou Hypotheek?

    Per kalenderjaar mag je maximaal 10% van je hypotheeklening boetevrij aflossen. Een aflossing behoort minimaal € 1000 te zijn. Als je hypotheeklening uit meerdere leningdelen bestaat, beslaat de vrijstelling van 10% op ieder leningdeel. Je kunt het bedrag zelf overmaken op het rekening nummer NL83RABO0100906206 onder vermelding van je hypotheekleningnummer (of het eventuele leningdeelnummer) met daarbij vermeld dat het om een extra aflossing gaat.
    Nadat MoneYou de extra aflossing heeft verwerkt (per de 1e van de maand), ontvang je een nieuw leningoverzicht.

    Het nieuwe termijnbedrag gaat in op de eerstvolgende maand na de maand waarin de extra aflossing is gedaan.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik mijn Financieel Jaaroverzicht downloaden?

    Je kunt je Financieel Jaaroverzicht downloaden via de Persoonlijke pagina.
    Log in op je Persoonlijke pagina en ga in het menu naar ‘Mijn gegevens’. Hier kun je kiezen voor ‘Jaaroverzicht’ en selecteer het jaar. Je kunt het overzicht, in de vorm van een PDF-document downloaden en, indien gewenst, uitprinten.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan iemand anders ook geld storten op mijn spaarrekening?

    Ja, iemand anders kan ook rechtstreeks geld storten op je spaarrekening bij MoneYou. Het geld moet dan wel afkomstig zijn van een bank in Nederland.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe zeg ik mijn spaarrekening bij MoneYou op?

    Bij MoneYou kan je zelf online een rekening opheffen. Dit is heel eenvoudig: log in op je Persoonlijke pagina, klik in het menu op 'Spaarrekeningen' en dan 'Rekening opheffen'. Je kan aangeven naar welk rekeningnummer het saldo en de resterende rente overgeboekt moet worden. 

    Zijn er aan je spaarrekening bij MoneYou spaardeposito’s gekoppeld? Dan eindigen deze spaardeposito’s tegelijk met de spaarrekening. In het geval van voortijdige beëindiging van het spaardeposito ontvang je alleen het basisrentetarief en geen toprente.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel kan ik maximaal overboeken naar mijn MoneYou Spaarrekening?

    Per overboeking kan je maximaal € 999.999 overboeken naar je MoneYou Spaarrekening. Een overboeking van MoneYou naar je tegenrekening kent geen limiet.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang duurt het voordat mijn hypotheekaanvraag is goedgekeurd?

    Als je bij MoneYou een hypotheek hebt aangevraagd, ontvang je van ons een renteaanbod. Bij dat renteaanbod vind je een overzicht van de stukken die je aan ons moet opsturen. Het renteaanbod moet je binnen 14 dagen aan ons terugsturen. Voor het insturen van de stukken mag je meer tijd nemen. Wij beoordelen je documenten op het moment dat we je dossier helemaal compleet hebben. Het beoordelen van de documenten duurt maximaal 4 dagen. Je kunt in je persoonlijke hypotheekomgeving volgen welke documenten we hebben ontvangen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik heb spaargeld bij MoneYou en bij ABN AMRO Bank N.V. Valt dit allebei onder het depositogarantiestelsel?

    De spaarrekeningen van MoneYou en ABN AMRO Bank N.V. vallen beiden onder het depositogarantiestelsel. Zij worden aangeboden vanuit dezelfde bankvergunning. Dit betekent dat in geval van een faillissement van ABN AMRO Bank N.V. je spaartegoeden bij ABN AMRO Bank N.V., MeesPierson en MoneYou bij elkaar geteld zullen worden. Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van € 100.000 per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen). In het geval van een en/of rekening van meerdere personen geldt dit per persoon.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik zonder kosten (extra) aflossen op mijn MoneYou Doorlopend Krediet?

    Je kunt het bedrag dat je extra wilt aflossen overmaken op rekeningnummer NL24ABNA024.32.39.947 ten name van MoneYou Kredieten BV onder vermelding van het contractnummer van je MoneYou Doorlopend Krediet. Er wordt geen boeterente berekend.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik mijn Gebruikersnaam wijzigen?

    Bij MoneYou kan je eenvoudig je Gebruikersnaam wijzigen. Zo kan je een Gebruikersnaam kiezen die je zelf gemakkelijk kunt onthouden. Om deze te wijzigen volg de volgende vier stappen:

    1. Log in op je Persoonlijke pagina
    2. Kies onderaan in het linkermenu voor 'Mijn gegevens', vervolgens 'Wijzigen gegevens' en tenslotte voor 'Gebruikersnaam'.
    3. Bepaal zelf je nieuwe Gebruikersnaam. Deze bestaat uit minimaal 6 en maximaal 20 posities en kan zowel letters als cijfers bevatten.
    4. Bevestig je nieuwe Gebruikersnaam met het wachtwoord.
     
    Wanneer je een volgende keer gaat inloggen, kan je je nieuwe Gebruikersnaam gebruiken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat is de marktwaarde van mijn woning?

    De volgende waarden van de woning worden als marktwaarde beschouwd: 
    1.     De getaxeerde marktwaarde (de marktwaarde moet in uw taxatierapport staan) 
    2.     WOZ-waarde (staat op de WOZ-verklaring) 
    3.     Nieuwbouw marktwaarde (=Stichtingskosten inclusief renteverlies tijdens de bouw). Bij nieuwbouw wordt de 
            marktwaarde als volgt berekend: Marktwaarde koop/aanneemsom (incl. bouwrente) + meerwerk + renteverlies 
            tijdens de bouw.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Staat mijn MoneYou Spaarrekening vooraf ingevuld op het aangifteformulier van de belastingdienst?

    Ja, per 1 maart 2017 staan jouw gegevens voor ingevuld bij de digitale belastingaangifte.
    Wij zijn verplicht om de gegevens uit je financieel jaaroverzicht bij de Belastingdienst aan te leveren. Normaal gesproken vult de Belastingdienst met deze gegevens je digitale belastingaangifte zoveel mogelijk vooraf in.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik geld opnemen van mijn MoneYou Spaardeposito?

    Je kunt alleen de volledige inleg opnemen van je MoneYou Spaardeposito, een deel van de deposito opnemen is niet mogelijk. Je ontvangt te allen tijde de basisrentevergoeding.

    Volg onderstaande stappen om tussentijds geld op te nemen van het MoneYou Spaardeposito en het MoneYou Spaardeposito dus op te breken.
    Stap 1: Log in op je Persoonlijke pagina bij MoneYou, open het spaardeposito-overzicht en selecteer het betreffende MoneYou Spaardeposito.
    Stap 2: Klik op ‘Direct terugstorten’.
    Stap 3: De inleg inclusief de basisrentevergoeding stort MoneYou automatisch terug op de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening. Na deze overboeking wordt het MoneYou Spaardeposito opgeheven.

    Let op: wanneer voor het einde van de afgesproken periode geld wordt opgenomen, dan vervalt de toprente. Je ontvangt dan alleen de basisrente. MoneYou boekt de hoofdsom en rentevergoeding over naar de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil mijn MoneYou Hypotheek (gedeeltelijk) aflossen. Hoe werkt dat?

    Aflossen op je MoneYou Hypotheek is eenvoudig. Je kunt je per kalenderjaar maximaal 10% van je hypotheek boetevrij aflossen.

    Hierbij zijn de volgende zaken goed om te weten:
    * Bestaat je lening uit meerdere leningdelen? Dan geldt de vrijstelling van 10% op ieder leningdeel.
    * Wil je meer dan 10% aflossen? Dan kan er sprake zijn van een boeteregeling.

    De volgende stappen doe je voor je aflossing:
    * Maak het extra aflosbedrag over op rekeningnummer NL83RABO 010.09.06.206.
    * Vermeld hierbij dat het om een ‘extra aflossing’ gaat.
    * Vermeld ook je hypotheeknummer en het leningdeelnummer (indien van toepassing).

    Nadat MoneYou je extra aflossing heeft verwerkt (per eerste van de maand), ontvang je een nieuw leningoverzicht.

    Neem voor meer informatie telefonisch contact op met MoneYou via 0800 - 666 3993 (kosteloos), kies optie 4 voor Hypotheken.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik mijn hypotheek met de huidige regels na 1 januari 2013 nog steeds oversluiten naar een andere bank?

    Dat kan nog steeds. Voor het bedrag van een bestaande hypotheek waarvan de rente aftrekbaar is, kan deze hypotheek ook na 1 januari 2013 overgesloten worden naar een andere bank. Als je bij oversluiten meer leent, dan gelden voor het bedrag dat je meer leent de nieuwe regels.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe keert MoneYou de rente uit op mijn spaarrekening?

    MoneYou keert de rente direct uit na afloop van ieder kwartaal. De rente wordt bijgeschreven op de spaarrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik bij MoneYou een overbruggingslening krijgen?

    Ja, het is bij MoneYou mogelijk om een overbruggingslening te nemen indien je huidige woning nog niet verkocht is. Je bent dan wel verplicht om je nieuwe hypotheek bij MoneYou af te sluiten.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat is een Financieel Jaaroverzicht?

    Met een Financieel Jaaroverzicht heb je een overzicht van de fiscaal relevante gegevens van je producten bij MoneYou. Je gebruikt het Financieel Jaaroverzicht 2016 voor de belastingaangifte over het jaar 2016.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil een gezamenlijke spaarrekening openen. Kan dat?

    Ja, dat kan. Je kunt een spaarrekening op twee namen openen bij MoneYou. Dit noemen we een gezamenlijke rekening. Beide rekeninghouders zijn ieder afzonderlijk bevoegd om over het spaartegoed op de spaarrekening te beschikken.

    Voor het openen van een gezamenlijke spaarrekening heb je een tegenrekening nodig die exact dezelfde tenaamstelling en adresgegevens kent als de tenaamstelling en adresgegevens die je vermeld tijdens de aanvraag van de nieuwe gezamenlijke spaarrekening.

    MoneYou controleert deze tenaamstelling en adresgegevens met de tenaamstelling en adresgegevens van de tegenrekening. Komen deze gegevens niet met elkaar overeen? Dan ontvang je van ons een e-mail waarin we vragen om aanvullende informatie.   

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wanneer mag ik boetevrij aflossen op mijn MoneYou Hypotheek?

    Je kunt boetevrij aflossen op je MoneYou Hypotheek bij:

    • Maandvariabele rente: bij hypotheken met een maandvariabele rente kun je onbeperkt aflossen. Ongeacht de rentestand en zonder betaling van een vergoeding.
    • Verkoop van de woning: als de aflossing direct verband houdt met de verkoop van het onderpand, ben je geen vergoeding verschuldigd. Deze verkoop moet wel gepaard gaan met zowel juridische (notariële) akte als een feitelijke levering van het complete onderpand, vrij van huur en gebruik aan een derde. Die derde mag geen rechtspersoon zijn of samenwerkingsvorm waarbij je betrokken bent.
    • Overlijden: als de aflossing plaatsvindt binnen 12 maanden na overlijden van de hypotheekgever is er geen vergoeding verschuldigd voor het door de overledene schuldig erkende bedrag.
    • Executie: als de aflossing plaatsvindt als gevolg van executoriale verkoop van het onderpand ben je geen vergoeding verschuldigd. Tenzij de executie het gevolg is van een eigen actie die jou in redelijkheid te verwijten valt.
    • Teniet gaan onderpand: als een aflossing plaatsvindt binnen 12 maanden na het volledig teniet gaan van het onderpand ben je geen vergoeding verschuldigd.
    • Renteherzieningsdatum: als de aflossing plaatsvindt per renteherzieningsdatum, ben je geen vergoeding verschuldigd.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil geld overboeken tussen mijn spaarrekeningen bij MoneYou. Hoe snel wordt dit geld overgeboekt?

    Je kunt op elk moment rechtstreeks geld overboeken tussen de spaarrekeningen op je eigen naam bij MoneYou. Deze overboekingen worden direct verwerkt, ook ’s avonds en in het weekend.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik bij MoneYou gebruik maken van een verhuisregeling?

    Heb je een hypotheek met een vaste rente bij MoneYou? Als je gaat verhuizen dan is het mogelijk om het rentepercentage dat hoort bij je oude lening mee te nemen naar je nieuwe woning. Je oude lening mag dan niet afgelost zijn.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Aan welke eisen moet een tegenrekening voldoen?

    Een tegenrekening moet aan de volgende eisen voldoen:

    a. De tegenrekening is een Nederlandse betaalrekening bij een bank met een bankvergunning van De Nederlandsche Bank N.V.
    b. De tegenrekening is in euro.
    c. De tegenrekening staat (mede) op naam van de klant.
    d. De tegenrekening van klanten die samen een product afnemen,staat (mede) op naam van ieder van die klanten.



    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe geef ik een wijziging door aan MoneYou?

    Ben je onlangs verhuisd? Of heb je een nieuw telefoonnummer? Of ben je van plan je e-mailadres te wijzigen? Geef je nieuwe gegevens dan aan ons door. Zo houd je je MoneYou-account up-to-date en kunnen wij je blijven bereiken. Je past je gegevens heel eenvoudig aan op je Persoonlijke pagina bij MoneYou, klik op ‘Mijn gegevens’, vervolgens 'Wijzigen gegevens' en tenslotte 'Adres' of ‘Contactgegevens’.

    Als er iets wijzigt voor je hypotheek dan kun je dit niet aangeven op je Persoonlijke pagina. Als je adres wijzigt, vernemen we dit graag schriftelijk onder vermelding van je hypotheeknummer en voorzien van (beide) handtekening(en). Je kunt de wijziging toesturen op:

    MoneYou
    Postbus 1715 
    3800 BS Amersfoort

    Wijzigt je correspondentie adres? Dan kun je de wijziging per e-mail doorgeven op moneyou@stater.nl, of - indien van toepassing - via het declaratieformulier van je bouwdepot.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik ben een zelfstandig ondernemer. Kan ik bij MoneYou een hypotheek krijgen?

    Nee, als zelfstandig ondernemer kun je helaas geen hypotheek bij MoneYou krijgen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik heb een aflossingsvrije hypotheek. Moet ik nu extra terugbetalen?

    Vanaf 1 januari 2013 moeten alle nieuwe hypotheken tijdens de looptijd worden terugbetaald. Als je je hypotheek vóór 1 januari 2013 heeft afgesloten, hoef je niet extra terug te betalen. Kijk of het verstandig is om extra terug te betalen. Het kan bijvoorbeeld dat de hoogte van je hypotheek hoger is dan de waarde van je woning. Als je dan niet of te weinig aflost dan kun je met een restschuld blijven zitten. In dat geval is het misschien verstandig eerder te beginnen met terugbetalen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik tussentijds geld storten op mijn MoneYou Spaardeposito?

    Bij MoneYou is het niet mogelijk om tussentijds geld te storten op een MoneYou Spaardeposito. Er kan wel een nieuw MoneYou Spaardeposito geopend worden tegen de op dat moment geldende rente.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Wat gebeurt er op het moment dat mijn rentevastperiode van mijn MoneYou Hypotheek afloopt?

    Ongeveer zes weken voor het einde van je rentevastperiode ontvang je van ons een schriftelijk bericht. In deze brief vermelden we het nieuwe rentepercentage voor een volgende identieke rentevastperiode. Wanneer je niet reageert gaat de aanbieding automatisch in.

    Kies je voor een andere rente? Reageer dan voor de aangegeven datum in de renteherzieningsbrief. We raden je in dit geval aan zo snel mogelijk contact op te nemen met je adviseur. Samen met je adviseur kun je de mogelijkheden bespreken om je hypotheek zo goed mogelijk aan te laten sluiten op je persoonlijke situatie en wensen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • De Persoonlijke pagina is geblokkeerd door verkeerd invoeren van het wachtwoord. Wat nu?

    Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door naar het inlogscherm te gaan van je Persoonlijke pagina. Via de optie wachtwoord vergeten kun je een nieuw wachtwoord opvragen. Zodra je het nieuwe wachtwoord ontvangen hebt kun je weer inloggen op de Persoonlijke pagina.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik een kopie van de jaaropgave van mijn MoneYou Hypotheek opvragen?

    Je kunt een kopie van je jaaropgave opvragen door een e-mail te sturen naar moneyou@stater.nl onder vermelding van je hypotheeknummer en het gewenste jaar.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe keert MoneYou de rente uit op mijn spaardeposito?

    MoneYou keert de rente op het MoneYou Spaardeposito uit aan het einde van de afgesproken looptijd. Wordt de looptijd tussentijds al beëindigd? Dan keert MoneYou het spaartegoed inclusief de tot dan toe opgebouwde basisrente op diezelfde dag uit op de bijbehorende MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe open ik een MoneYou Spaarrekening?

    Je kunt via onze website eenvoudig een MoneYou Spaarrekening openen. Klik op de volgende link en vul het aanvraagformulier in.
    Vervolgens upload je je legitimatiebewijs, controleert de automatisch ingelezen gegevens en geef je een eerste overboeking op via iDeal. Je ontvangt een tijdelijk wachtwoord en hiermee log je vervolgens in op je Persoonlijke pagina bij MoneYou.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe wijzig ik mijn particuliere tegenrekening?

    Dit kun je doen door in te loggen op je Persoonlijke pagina en daar via het linkermenu te kiezen voor 'Mijn gegevens', 'Wijzigen gegevens' en tot slot 'Tegenrekening'.

    Zie je de optie niet in het menu staan? Dan willen we je vriendelijk vragen het schermformaat van je beeldscherm aan te passen van 100% naar 75%.

    Indien de bestaande tegenrekening niet meer actief is, kun je helaas geen gebruikmaken van geautomatiseerde bevestiging waarmee je bewijst dat je de rekeninghouder bent/was van de te vervangen tegenrekening. Je zult daarom gevraagd worden een kopie van het identiteitsbewijs (voor- en achterzijde) toe te sturen, alsook een origineel bankafschrift waaruit blijkt dat deze rekening gesloten is en wat de tenaamstelling was.

    De status van je aanvraag volgen? Dat kan via je Persoonlijke pagina. Log in en kies in het linkermenu voor 'Mijn gegevens' en tot slot ' Tegenrekening'.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe kan ik nieuwe declaratieformulieren voor mijn bouwdepot opvragen?

    Je ontvangt na het passeren van de akte automatisch een set declaratieformulieren. Als je meer formulieren nodig hebt, kun je deze via de website downloaden.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe open ik een MoneYou Zakelijke Spaarrekening?

    Je kunt via onze website eenvoudig een MoneYou Zakelijke Spaarrekening openen. Klik op de volgende link en vul het aanvraagformulier in. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen.

    Log vervolgens in op je Persoonlijke pagina bij MoneYou en doorloop de volgende stappen om je spaarrekening te activeren:
    - Doe een overboeking vanaf de tegenrekening naar je MoneYou Zakelijke Spaarrekening;
    - Doe een overboeking vanaf de privérekening van de zakelijke vertegenwoordiger naar MoneYou (rekeningnummer NL02 ABNA 0759 2590 03).

    Na ontvangst van de overboekingen zal de MoneYou Zakelijke Spaarrekening klaar zijn voor gebruik.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel rekeningen kun je in totaal per rekeningsoort aanhouden/aanvragen?

    Je mag in totaal 5 MoneYou Spaarrekeningen en 5 MoneYou Kwartaal Spaarrekeningen aanvragen. Als je een of meerdere spaarrekening(en) in gebruik hebt gehad maar deze rekeningnummers alweer hebt gesloten, dan tellen deze rekeningen wel mee voor het maximum van 5.

    Stel, je hebt 2 MoneYou Spaarrekeningen in gebruik. Er is reeds 1 MoneYou Spaarrekening gesloten. Dan kun je nog 2 MoneYou Spaarrekeningen aanvragen. Ook kun je nog 5 MoneYou Kwartaal Spaarrekeningen openen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel spaardeposito’s kan ik openen?

    Er geldt geen maximum voor het aantal te openen spaardeposito’s.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Kan ik de tegenrekening van mijn MoneYou Zakelijke Spaarrekening wijzigen?

    Vanuit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om, binnen de Persoonlijke pagina, het rekeningnummer van de tegenrekening van de MoneYou Zakelijke Spaarrekening te wijzigen. Vragen hierover? Stuur een e-mail naar ons e-mail adres zakelijksparen@moneyou.nl.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Welke klanten ontvangen een Financieel Jaaroverzicht?

    Klanten met een spaarrekening en/of beleggingsrekening en/of Doorlopend Krediet kunnen het Financieel Jaaroverzicht downloaden op de Persoonlijke pagina.
    Je kunt je Financieel Jaaroverzicht downloaden. Log in op je Persoonlijke pagina en ga in het menu naar ‘Mijn gegevens’. Hier kun je kiezen voor ‘Jaaroverzicht’. Je kunt het overzicht, in de vorm van een PDF-document, bekijken en eventueel uitprinten.

    Heb je een hypotheek bij MoneYou? Dan kun je je jaaroverzicht downloaden vanaf 'Mijn Hypotheek'. Na inloggen vind je hier je Jaaroverzicht in de vorm van een PDF-Document. Je ontvangt je Hypotheek Jaaroverzicht ook per post.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang duurt een overboeking naar mijn spaarrekening bij MoneYou?

    Meestal duurt het één tot drie werkdagen voordat een overboeking bij ons binnenkomt. Dit hangt af van de bank waar het geld vandaan komt. Zodra de overboeking door MoneYou is ontvangen, is dit direct zichtbaar op je Persoonlijke pagina.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe lang is mijn hypotheekofferte geldig?

    Je hebt de keuze uit 2 maanden of 4 maanden. Kies je voor 'MoneYou Internet Hypotheek - 2 maanden'? Dan is je offerte 2 maanden geldig. Als we de offerte naar je sturen, dan moet je zorgen dat je hypotheek binnen twee maanden bij de notaris passeert.

    Je kunt ook kiezen voor een offertegeldigheid van 4 maanden. In dat geval krijg je een opslag op de rente van 0,10%. Lees meer.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoe wijzig ik mijn tegenrekening als mijn huidige tegenrekening niet meer in gebruik is?

    Is de tegenrekening die je hebt gekoppeld aan je spaarrekening opgeheven of om een andere reden niet meer in gebruik? Geef dan een nieuwe tegenrekening op. Log in op je Persoonlijke pagina en kies in het linkermenu voor 'Mijn gegevens', vervolgens 'Wijzigen gegevens' en tenslotte voor 'Tegenrekening'.

    Vervolgens vragen we je om een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterzijde) naar tegenrekening@moneyou.nl te sturen en minimaal een EUR 0,01 ct verificatieboeking uit te voeren vanaf de nieuwe tegenrekening naar het MoneYou rekeningnummer NL92 ABNA 0557 7937 18 met in het omschrijvingsveld de Gebruikersnaam (zonder toevoegingen). 

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Hoeveel kan ik maximaal aflossingsvrij lenen?

    Je kan maximaal 50% van de marktwaarde van de woning aflossingsvrij lenen. Als de aankoopsom lager is dan de waarde van de woning mag je maximaal 50% van de aankoopsom aflossingsvrij lenen.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Ik wil mijn MoneYou Hypotheek geheel aflossen. Wat moet ik doen?

    Als je de hypotheek helemaal wilt aflossen, vraag je bij MoneYou 30 dagen voor de aflosdatum schriftelijk een terugbetaalnota op. Je kunt het verzoek onder vermelding van je hypotheeknummer sturen naar:

    MoneYou
    Postbus 1715
    3800 BS Amersfoort

    De terugbetaalnota wordt 14 dagen voor de aflosdatum per post naar jou en de notaris toegestuurd. Bij verkoop van de woning of oversluiting van de hypotheek vraagt de notaris de terugbetaalnota bij ons aan.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Is het toegestaan om mijn MoneYou Doorlopend Krediet vervroegd af te lossen?

    Je kunt je krediet sneller aflossen. Dit kost je niets. Je kunt dit doen door je maandtermijn te verhogen of periodiek een bedrag over te maken. Je kunt dit bedrag overmaken op rekeningnummer NL24ABNA024.32.39.947 ten name van MoneYou Lenen. Vermeld daarbij het contractnummer van je MoneYou Doorlopend Krediet.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Is mijn spaargeld veilig bij MoneYou?

    Sparen bij MoneYou is veilig. MoneYou is 100% dochter van ABN AMRO Bank. Je gespaarde geld (tot EUR 100.000) valt onder het Nederlandse depositogarantiestelsel. Bij uitvoering van het depositogarantiestelsel wordt het geld dat je hebt staan bij ABN AMRO Bank, bij ABN AMRO MeesPierson en bij MoneYou bij elkaar opgeteld. Meer informatie daarover kun je vinden op de website van De Nederlandsche Bank of opvragen via klantenservice MoneYou.

    Het depositogarantiestelsel geldt niet voor elke (rechts)persoon en niet voor elke vordering. Voor meer informatie verwijst MoneYou je graag naar de website van De Nederlandsche Bank.

    Lees meer over veilig internetbankieren.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
  • Is rentemiddeling interessant voor mij?

    Of dat zo is, hangt af van je hypotheekvorm, de periode (maanden/jaren) tot renteherziening en de rente die je nu betaalt. Lees hier meer over rentemiddeling.

    Heeft dit antwoord u geholpen? Ja / Nee

    Fijn dat we je hebben kunnen helpen

    Bedankt voor uw feedback.

    Sorry dat we je nog niet hebben kunnen helpen

    Stel je vraag eens op een andere manier. Probeer een aantal steekwoorden of korte zinnen te gebruiken. Lukt het dan nog niet, bel dan naar de MoneYou Klantenservice 0800-666 3993 (kosteloos).
Terug naar klantenservice

Contact

  • Mail ons

    Onze klantenservice helpt je graag bij het beantwoorden van je vragen.

    Stuur je vraag of bericht via onze
    contactpagina

      

Sluiten

Inloggen