Wijzig je persoonlijke vraag

Je wilt je spaargeld goed beschermen. Dat snappen we. Zodra je ons belt, stellen we je daarom een persoonlijke vraag. Als jij daarop het antwoord geeft weten we dat we met de juiste persoon spreken. Je hebt deze vraag en het antwoord daarop bepaald tijdens het openen van je eerste rekening. Ben je het antwoord op de vraag vergeten? Of kies je voor een andere vraag? Op je Persoonlijke pagina kan je het wijzigen.

Op deze pagina leggen we je in vier stappen uit hoe je je persoonlijke vraag kan wijzigen.

Stap 1: Log in op je Persoonlijke pagina

Klik rechts boven op de knop 'Log in'. Kies daarna voor 'Inloggen Persoonlijke pagina'. In het volgende scherm vul je je gebruikersnaam en wachtwoord in. Na het inloggen kom je op je Persoonlijke pagina.

Stap 2: Kies de juiste gegevens

Links onder in het menu klik je op 'Mijn gegevens'. In het menu dat daaronder verschijnt, kies je voor 'Wijzig gegevens'. Vervolgens klik je op 'Persoonlijke vraag'. Je komt nu in het scherm waar je je vraag kan wijzigen.

Stap 3: Bepaal je nieuwe vraag

Je bepaalt nu je nieuwe vraag. Om het makkelijk te maken, hebben we vast een aantal vragen voor je bedacht.

Kies één van de vragen in het vlak naast 'Persoonlijke vraag'. Vervolgens typ je in het witte vlak naast 'Antwoord' je antwoord, en klik je op 'Volgende'.

 

Stap 4: Bevestig je nieuwe gebruikersnaam

Om de nieuwe vraag te activeren, typ je je wachtwoord in het witte vlak naast 'Wachtwoord'. Vervolgens klik je onderaan de pagina op 'Bevestigen'.

De volgende keer dat je belt met Moneyou, gebruiken we je nieuwe vraag.

Sluiten

Inloggen