Log in en beheer je lening via de online omgeving Mijn Moneyou Lenen. Heb je een activatiebrief ontvangen? Activeer hier je account. Nog geen activatiebrief ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 – 666 3993 (kosteloos).
Via Mijn Moneyou Lenen vind je een duidelijk overzicht van je lening bij Moneyou.
Let op: voor overige wijzigingen gebruik je onderstaande formulieren.
Wil je de datum wijzigen waarop wij het maandbedraq van je rekening afschrijven? Dat is zo geregeld! Download onderstaand formulier, vul het in en mail het naar lenen@moneyou.nl met ‘wijzigingsverzoek + je contractnummer’ als onderwerp. Stuur dit formulier minimaal 5 werkdagen voor zowel de huidige als de gewenste incassodatum in, om de wijziging op tijd door te voeren.
Wil je iedere maand meer aflossen? Download onderstaand formulier en vul het in. Het formulier dient te worden ondertekend door de eerste en, indien van toepassing, de tweede contractant. Mail het vervolgens naar lenen@moneyou.nl met ‘wijzigingsverzoek + je contractnummer’ als onderwerp.
Wil je per maand minder betalen? Download onderstaand formulier en vul het in. Het formulier dient te worden ondertekend door de eerste en, indien van toepassing, de tweede contractant. Mail het vervolgens naar lenen@moneyou.nl met ‘wijzigingsverzoek + je contractnummer’ als onderwerp.
Wil je de kredietlimiet van je lening verlagen? Download dan onderstaand formulier en vul het in. Het formulier dient ingevuld te worden door de 1e en, indien van toepassing, de 2e contractant. Mail het formulier vervolgens naar lenen@moneyou.nl met ‘Wijzigingsverzoek <je contractnummer>’ als onderwerp.
Hou er rekening mee dat bij een lager kredietlimiet je rentepercentage kan wijzigen. Bekijk hier de actuele rentes per leenbedrag.
Je kunt een kredietovereenkomst ontbinden binnen 14 dagen nadat je deze bij Moneyou hebt afgesloten, dit noemen we herroepen. Het saldo moet vervolgens binnen 30 dagen na herroeping worden terugbetaald. Betaal je binnen 5 dagen na herroeping terug? Dan betaal je geen rente. Betaal je na 5 dagen? Dan betaal je de contractuele rente vanaf het moment dat wij het krediet aan jou hebben uitbetaald.
Om de kredietovereenkomst te ontbinden bel je eerst met 0800 – 6663993 om het saldo op te vragen. Houd daarbij je contractnummer bij de hand. Download vervolgens onderstaand formulier en vul het in. Het formulier dient te worden ondertekend door de eerste en (indien van toepassing) de tweede contractant. Mail het formulier naar lenen@moneyou.nl met ‘wijzigingsverzoek + je contractnummer’ als onderwerp en maak het resterende bedrag over. Zodra alles in goede orde is ontvangen zal overeenkomst worden ontbonden.
Om het krediet te beëindigen bel je eerst met 0800 – 6663993 om je resterende saldo op te vragen. Houd daarbij je contractnummer bij de hand. Download vervolgens onderstaand formulier en vul het in. Het formulier dient te worden ondertekend door de eerste en (indien van toepassing) de tweede contractant. Mail het formulier naar lenen@moneyou.nl met ‘wijzigingsverzoek + je contractnummer’ als onderwerp en maak het resterende saldo over. Zodra we alles hebben ontvangen nemen wij je verzoek tot beëindiging in behandeling.
Wil je je krediet opzeggen bij je huidige aanbieder? Gebruik daarvoor dit formulier.
In Mijn Moneyou Lenen vind je de volgende informatie:
Binnen twee werkdagen nadat je aanvraag voor een lening bij Moneyou is goedgekeurd ontvang je een brief met een activatiecode. Met deze code kun je Mijn Moneyou Lenen activeren.
Binnen twee werkdagen nadat je aanvraag voor een lening bij Moneyou is goedgekeurd ontvang je een brief met activatiecode.
Via Mijn Moneyou Lenen kun je de volgende gegevens wijzigen:
Andere wijzigen kun je doorgeven via de formulieren op de deze pagina
Is je persoonlijke situatie gewijzigd vanwege echtscheiding, ontslag of overlijden? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 0800 – 6663993 (kosteloos) zodat wij je persoonlijk kunnen informeren.
Wij verwerken een wijziging binnen vijf werkdagen.
Het contractnummer van je lening vind je linksboven op je contract/kredietovereenkomst.
Via deze link stel je een nieuw wachtwoord in.
Lees ook de tips voor veilig gebruik van Mijn Moneyou lenen.
Vraag je gebruikersnaam op via deze link.
Je gebruikersnaam moet bestaan uit 7 tekens zonder spaties. Kies bijvoorbeeld je e-mailadres als gebruikersnaam. De volgende tekens zijn niet toegestaan: * " & ( )
Lees ook de tips voor veilig gebruik van Mijn Moneyou lenen.
Je wachtwoord moet bestaan uit 8 tekens waaronder minimaal 1 hoofletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 speciaal teken zoals: @ $ & % ? etc.
Lees ook de tips voor veilig gebruik van Mijn Moneyou lenen.
De voorwaarden voor Mijn Moneyou Lenen vind je hier.
Binnen twee werkdagen nadat je aanvraag voor een lening bij Moneyou is goedgekeurd ontvang je een brief met activatiecode. Hiermee kun je de toegang tot Mijn Moneyou Lenen activeren.
Ja, dat kan. Je vindt het overzicht onder ‘Bij- en afschrijvingen’ in Mijn Moneyou Lenen.
Voor de persoonlijke lening sturen wij geen maandelijkse rekeningoverzichten. Alle informatie over je lening vind je in Mijn Moneyou Lenen en ieder jaar ontvang je een jaaroverzicht.
De overzichten vind je onder ‘Bij- en afschrijvingen’ in Mijn Moneyou Lenen.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Vanuit Mijn Moneyou lenen kun je ons rechtstreeks een bericht sturen. Wil je liever iemand spreken? Bel ons op 0800 – 666 3993 (kosteloos). Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.
Vanuit het buitenland bel je: 0031 20 889 2002.
Een extra aflossing wordt binnen drie werkdagen verwerkt. Check je bij- en afschrijvingen in Mijn Moneyou Lenen.
Dat is mogelijk. Let erop dat je in de overboeking je contractnummer vermeldt. Het contractnummer vind je linksboven op je kredietovereenkomst.