Reviews MoneYou Lenen

MoneYou Lenen Waardering 3.9 /5 (266 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Monique Amptmeijer 1.0 14 november 2015

    Aangetrokken door een lagere rente heb ik mijn krediet over gesloten naar moneyou. Dit was begin september. Tot op heden nog steeds geen inlog voor mijn persoonlijke pagina. Ondanks meerdere mails en telefoontjes. Ook wordt ik ondanks toezeggingen niet gebeld. Lage rente maar daardoor geen goede ICT of back-0ffice. … Lees verder

  • Gody van der linden 5.0 1 november 2015

    Ik heb geen vertrouwen meer in (groot)banken, met name door de foute gedragingen (oa.libor), en producten (oa. rente-swaps). Ook het gemak waarmee banken op verkeerde momenten de economie hebben dwarsgezeten(oa. de Basel-accoorden, waardoor de huizenmarkt te maken kreeg met moeilijk te krijgen hypotheekleningen, … Lees verder

  • G Stoelinga 5.0 28 mei 2015

    Alles perfect geregeld, maar waarom kan ik vanaf mijn moneyou spaarrekeningen niet direct aflosssen op mijn doorl . krediiet. Zou m.i. een ideale aanvulling zijn

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Sonja Nuesink 2.0 18 mei 2015

    De offerte werd vlot ontvangen, daarna werd niets meer vernomen ondanks toezegging dat na goedkeuring einde van de week het geld beschikbaar zou zijn. 3 mail en 4 telefoontjes later wel 3 tegenstrijdige verhalen maar geen duidelijkheid over de aanvraag. De dames op de klantenservice zijn super aardig maar hebben kennelijk te maken met afdelingen die hen ook van t kastje naar de muur sturen.

  • A. Bloemsma 1.0 9 april 2015

    Ben advocaat. Vanuit mijn praktijk vraag gesteld. Waardeloos contact met klantenservice. Begrepen niet wat ik bedoelde, omzetten van een rekening ivm met echtscheiding. Email gestuurd met vraag en nooit meer antwoord gekregen. Indien vraag wordt gesteld buiten gebaande paden, is dat kennelijk te ingewikkeld. Inmiddels heeft cliƫnt via andere geldverstrekker, die het wel begreep, probleem opgelost

  • Sandra 1.0 8 april 2015

    Op 10-03-2015 heb ik een email gestuurd met verzoek tot meedenken/oplossing ivm scheiding. Ondertussen 2 contactnummers en een maand verder, nog steeds geen antwoord. Ik vind dit ronduit schandalig. Als je geld wil lenen, zijn ze er als de kippen bij. … Lees verder

  • Ron 5.0 7 april 2015

    Het gemak van het beheren van de lening is bijzonder groot. Vier jaar geleden heb ik eenmalig een medewerker gesproken, daarna is alles digitaal verlopen. Al lijkt het onpersoonlijk, het is precies wat ik had gehoopt en verwacht!

  • Me. C. Hollander 1.0 21 maart 2015

    Gebeld om mijn kridietnummer op te vragen, moest via een mail. In de mail wordt gezegd dat ik moet bellen?

Sluiten

Inloggen