Reviews MoneYou Lenen

MoneYou Lenen Waardering 3.9 /5 (269 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • O.Gormez 2.0 27 april 2016

    Zeer slechte mail en bel service als je een keer niet kan betalen, het lening wordt gelijk 3 maanden geblokkeerd.

  • P Reijnen 1.0 18 februari 2016

    Onvriendelijk, Niet meedenkend personeel die onjuiste informatie geeft. Personeel zit er kennelijk formeel om de telefoon op te nemen voor de schijn van bereikbaarheid, maar is het mn. kennelijk om klanten af te poeieren. Waardeloos.

  • Feline van der Heyden 2.0 8 februari 2016

    Ik vind dat heb mogelijk moet zijn om een bewijs te krijgen dat de lening is afgelost en opgezegd. Ook voordat het (pas 3 werkdagen later) bij het BKR geregistreerd wordt. Het moet toch niet moeilijk zijn om een paar zinnetjes in een mail te typen "lening is afgelost en opgezegd. Bij deze, groet, Moneyou".

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Monique Amptmeijer 1.0 14 november 2015

    Aangetrokken door een lagere rente heb ik mijn krediet over gesloten naar moneyou. Dit was begin september. Tot op heden nog steeds geen inlog voor mijn persoonlijke pagina. Ondanks meerdere mails en telefoontjes. Ook wordt ik ondanks toezeggingen niet gebeld. Lage rente maar daardoor geen goede ICT of back-0ffice. … Lees verder

  • Gody van der linden 5.0 1 november 2015

    Ik heb geen vertrouwen meer in (groot)banken, met name door de foute gedragingen (oa.libor), en producten (oa. rente-swaps). Ook het gemak waarmee banken op verkeerde momenten de economie hebben dwarsgezeten(oa. de Basel-accoorden, waardoor de huizenmarkt te maken kreeg met moeilijk te krijgen hypotheekleningen, … Lees verder

  • G Stoelinga 5.0 28 mei 2015

    Alles perfect geregeld, maar waarom kan ik vanaf mijn moneyou spaarrekeningen niet direct aflosssen op mijn doorl . krediiet. Zou m.i. een ideale aanvulling zijn

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • Sonja Nuesink 2.0 18 mei 2015

    De offerte werd vlot ontvangen, daarna werd niets meer vernomen ondanks toezegging dat na goedkeuring einde van de week het geld beschikbaar zou zijn. 3 mail en 4 telefoontjes later wel 3 tegenstrijdige verhalen maar geen duidelijkheid over de aanvraag. De dames op de klantenservice zijn super aardig maar hebben kennelijk te maken met afdelingen die hen ook van t kastje naar de muur sturen.

  • A. Bloemsma 1.0 9 april 2015

    Ben advocaat. Vanuit mijn praktijk vraag gesteld. Waardeloos contact met klantenservice. Begrepen niet wat ik bedoelde, omzetten van een rekening ivm met echtscheiding. Email gestuurd met vraag en nooit meer antwoord gekregen. Indien vraag wordt gesteld buiten gebaande paden, is dat kennelijk te ingewikkeld. Inmiddels heeft cliƫnt via andere geldverstrekker, die het wel begreep, probleem opgelost

Sluiten

Inloggen