Waarom stopt Moneyou met haar activiteiten?
De spaarrente is al langere tijd erg laag en economische voorspellingen laten zien dat dit in de nabije toekomst niet zal veranderen.
Moneyou richt zich voornamelijk op het bedienen van spaarklanten. Met het stopzetten van alle activiteiten van Moneyou in Nederland en Duitsland, wil ABN AMRO het hoofd bieden aan het aanhoudend lage renteklimaat.
Wanneer is Moneyou van plan te stoppen?
De verwachting is dat Moneyou in de eerste helft van 2021 haar activiteiten zal afbouwen en dat we de gebruiksmogelijkheden van de spaarproducten vanaf dat moment zullen beperken.
Moneyou zal, als een definitieve einddatum is vastgesteld, dit richting de klant communiceren met inachtneming van 2 maanden.
Wat gebeurt er met mijn geld?
Je geld is veilig bij Moneyou en je hebt vanzelfsprekend toegang tot je account en de beschikking over je gelden bij Moneyou. Binnenkort informeren we je over de vervolgstappen. We blijven volledig operationeel en kun je de service verwachten die je van ons gewend bent.
Ik heb een hypotheek bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Je hypotheek bij Moneyou blijft gewoon doorlopen. Het Moneyou hypotheeklabel blijft actief als onderdeel van ABN AMRO Hypotheken Groep.
Ik heb een lening bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Je lening bij Moneyou blijft gewoon doorlopen. Binnenkort informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten.
Ik heb een spaardeposito. Wat gebeurt er met mijn rente?
Binnenkort informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten.
Ik heb een Groendeposito bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Binnenkort informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten.
Kan ik een rekening bij ABN AMRO openen?
Voor het openen van een rekening bij ABN AMRO verwijzen we je naar de website.
Hoe sluit ik mijn rekening en mijn klantrelatie?
Binnenkort ontvangen onze klanten informatie over de vervolgstappen. Je kunt er ook voor kiezen om je rekening en klantrelatie al eerder te sluiten.
Klik hier voor het sluiten van je spaarrekening.
Klik hier voor het sluiten van je Go rekening.
Klik hier voor het sluiten van je klantrelatie.
Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?
Heb je een Moneyou Sparen product en kun je niet meer inloggen? Geen probleem. Klik hier voor meer informatie over het vergeten van je gebruikersnaam.
Klik hier voor meer informatie over het vergeten van je password.
Kan ik nog een rekening openen bij Moneyou?
Moneyou neemt geen nieuwe klanten meer aan. Dit geldt voor zowel Moneyou Sparen als voor Moneyou Go.
Mijn tegenrekening is niet meer actief. Hoe kan ik die wijzigen?
Klik hier voor meer informatie over het wijzigen van je tegenrekening.