Belangrijk bericht voor alle Moneyou klanten 

Moneyou stopt
Beste klant, 

We vinden het heel jammer je te moeten berichten dat Moneyou, met uitzondering van Hypotheken, stopt. We realiseren ons dat we hiermee niet aan ieders verwachtingen voldoen en dat spijt ons ontzettend. Binnenkort ontvang  je persoonlijk informatie over wat dit voor jou en jouw producten betekent. De verwachting is dat de dienstverlening van Moneyou in 2021 volledig is afgebouwd. In de tussentijd is Moneyou operationeel en kun je de dienstverlening verwachten die je van ons gewend bent. Heb je een Moneyou hypotheek? Dan verandert er niets: het Moneyou hypotheeklabel blijft actief als onderdeel van ABN AMRO Hypotheken Groep.

Waarom stopt Moneyou?
Moneyou richt zich voornamelijk op het bedienen van spaarklanten. De spaarrente is al langere tijd erg laag en de economische verwachting is dat dit in de nabije toekomst niet zal veranderen. Daarmee valt enerzijds de mogelijkheid voor ons weg om ons goed te onderscheiden. Anderzijds wil ABN AMRO met het stopzetten van alle activiteiten van Moneyou in Nederland en Duitsland, het hoofd bieden aan het aanhoudend lage renteklimaat. 

Wat betekent dit voor mij als klant?
We doen er alles aan om het stopzetten van onze activiteiten soepel te laten verlopen, zodat jij hier als klant geen hinder van ondervindt. Vanzelfsprekend heb je, zoals altijd, toegang tot je account via de app of de website en ook onze klantenservice is en blijft bereikbaar.

We willen je graag bedanken voor het vertrouwen dat je Moneyou hebt gegeven.

Met vriendelijk groet, 

Moneyou

Veelgestelde vragen

Waarom stopt Moneyou met haar activiteiten?
De spaarrente is al langere tijd erg laag en economische voorspellingen laten zien dat dit in de nabije toekomst niet zal veranderen.

Moneyou richt zich voornamelijk op het bedienen van spaarklanten. Met het stopzetten van alle activiteiten van Moneyou in Nederland en Duitsland, wil ABN AMRO het hoofd bieden aan het aanhoudend lage renteklimaat. 
Wat gebeurt er met mijn geld?
Je geld is veilig bij Moneyou en je hebt vanzelfsprekend toegang tot je account  en de beschikking over je gelden bij Moneyou. Vanaf oktober informeren we je over de vervolgstappen. We blijven volledig operationeel en kun je de service verwachten die je van ons gewend bent.
Ik heb een hypotheek bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Je hypotheek bij Moneyou blijft  gewoon doorlopen. Het Moneyou hypotheeklabel blijft actief als onderdeel van ABN AMRO Hypotheken Groep.
Ik heb een lening bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Je lening bij Moneyou blijft gewoon doorlopen. Vanaf oktober informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten.
Ik heb een spaardeposito. Wat gebeurt er met mijn rente?
Vanaf oktober informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten. 
Ik heb een Groendeposito bij Moneyou. Wat gebeurt hiermee?
Vanaf oktober informeren we al onze klanten over de verdere gevolgen voor hun individuele producten.
Kan ik een rekening bij ABN AMRO openen?
Voor het openen van een rekening bij ABN AMRO verwijzen we je naar de website.
Hoe sluit ik mijn rekening en mijn klantrelatie?

Vanaf oktober ontvangen onze klanten informatie over de vervolgstappen. Je kunt er ook voor kiezen om je rekening en klantrelatie al eerder te sluiten.
Klik hier voor het sluiten van je spaarrekening.
Klik hier voor het sluiten van je Go rekening.
Klik hier voor het sluiten van je klantrelatie.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Heb je een Moneyou Sparen product en kun je niet meer inloggen? Geen probleem. Klik hier voor meer informatie over het vergeten van je gebruikersnaam.

Klik hier voor meer informatie over het vergeten van je password.

Kan ik nog een rekening openen bij Moneyou?
Moneyou neemt geen nieuwe klanten meer aan. Dit geldt voor zowel Moneyou Sparen als voor Moneyou Go.
Mijn tegenrekening is niet meer actief. Hoe kan ik die wijzigen?
Klik hier voor meer informatie over het wijzigen van je tegenrekening.