Reviews MoneYou Sparen

MoneYou Sparen Waardering 3.9 /5 (5099 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • R.L.C.E. Willemsen 1.0 12 april 2017

    Niet zo erg tevreden,vooral met de overgang naar een nieuw rekening nummer. jammer, maar over de rest wel erg tevreden! Hoop in de toekomst dat veranderingen wel beter gaan verlopen. Al met al toch nog wel best tevreden met deze bank 'n aanrader dus.

  • MB 1.0 11 april 2017

    Zeer slechte service Zeer onduidelijk en onprofessioneel. (deze mensen beheren geld van anderen, hoe bizar) Zelfs de DSB bank was professioneler en eerlijker tegen hun klanten. … Lees verder

  • M.A.A. de Jong-Hultermans 1.0 11 april 2017

    Moneyou heeft sinds kort nieuwe bankrekeningnummers en adviseert klanten hun (externe) overboekers hierover te informeren om zsm na 8 april deze overboekingen te veranderen in het nieuwe bankrekeningnummer. Nu blijkt, na telefonisch kontakt met Moneyou, dat de overboekingen alleen nog kunnen verwerkt vanuit de ABN AMRO bank (logisch aangezien Moneyou en ABN AMRO een zijn). Zij vinden het echter kennelijk niet nodig om dit met hun klanten te communiceren via e-mail (alleen op hun website staat dat het nog niet kan maar niet vanuit welke bank). Slordige keuze / gemiste kans om zo met klanten om te gaan !!

  • W. Soeria Santoso 3.0 10 april 2017

    Overgang naar nieuw rekeningnummer verliep niet vlekkeloos: bij de bank van mijn tegenrekening was eea. niet bekend, waardoor de wijziging niet ingevoerd kon worden. Advies/verbetertip: bij zulk soort wijzigingen betere, lees eerdere, afspraken maken met de andere banken.

  • Bastiaan 5.0 10 april 2017

    Moneyou is een makkelijke en veilige manier om met bovengemiddelde rente te kunnen sparen. Het is wel jammer dat ze niet altijd serieus naar de klant luisteren. Dit heb ik gemerkt toen ik enkele onvolkomenheden aan kaartte over de functionaliteit van de services.

  • Nelemans 2.0 10 april 2017

    MoneYou heeft ingewikkelde procedures als je iets van je persoonlijke gegevens wilt wijzigen. Er gaat ook nog wel eens iets mis tijdens dit proces en dan begint de procedure weer van voren af aan. Medewerkers houden strikt vast aan de procedures en denken niet met de klant mee. Dit is de reden waarom ik mijn rekening opgeheven heb.

  • Lody Kiesouw 2.0 10 april 2017

    In berichtgeving over het wijzigen van de bankrekeningnummers van MoneYou per 8 april vermelden dat een aantal banken nog niet bekend zijn met de nieuwe bankrekeningnummers aan MoneYou en wanneer dan wel. Mensen kunnen vanaf dat moment bijvoorbeeld hun automatische overschrijving pas aanpassen.

  • H.A Koelewijn 5.0 9 april 2017

    ik vind ideaal je hebt meerdere spaarrekeningen zodat je echt doelen kan stellen. en zo raak je motiveerd om te sparen.

Sluiten

Inloggen