Reviews Moneyou Sparen

Moneyou Sparen Waardering 3.9 /5 (5255 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • gert-jan 1.0 25 november 2017

    let op: maak een foto van je paspoort en geen scan, want dan gaat het fout. Het nieuwe rekeningnummer, je user id en je wachtwoord zijn allemaal waardeloos, want het hele proces moet je opnieuw doorlopen. Onhandig. Het leek zo mooi, maar nee hoot

  • T.C. Dunning 5.0 24 november 2017

    Slecht. Wil een rekening openen maar wordt afgekeurd omdat de foto van het rijbewijs niet goed zichtbaar is. Heb het nagekeken maar alles is duidelijk te zien.

  • M.Jagtenberg 1.0 22 november 2017

    ik vind het nogal slordig dat ik op mijn Iphone de app nog steeds niet kan gebruiken (ivm versie IOS) zonder actieve berichtgeving vooraf van MoneYou

  • Janni 5.0 22 november 2017

    Gezien de markt prima rente .. en werkt heel makkelijk. Geen gedoe dus !

  • Gerrit Oskam 1.0 20 november 2017

    Monyou is volkomen onbereikbaar per telefoon. Als door een technisch probleem een rekening niet geopend kan worden wordt geld na een aantal dagen teguggestort. Daarbij wordt een telefoon nummer gegeven voor nadere info. Dit telefoonnummer is niet bereikbaar. Ook op mail komt pas na 12 dagen een half antwoord. Moneyou maakt op deze wijze een onbetrouwbare indruk. Ik heb er in ieder geval geen enkel vetrouwen in om bij moneyou een rekening te openen om mijn spaargeld met een goed gevoel weg te zetten.

  • M.M. Baaijen 2.0 20 november 2017

    Kon niet bij mijn spaarrekening komen. Inlognaam en wachtwoord niet vergeten, maar gaven " onjuiste combinatie". Antwoord op de geheime vraag ook onjuist terwijl dit gegarandeerd goed was en met verschillende schrijfwijzen was uitgeprobeerd. … Lees verder

  • J. Adriaanse 1.0 20 november 2017

    Waardeloze aanvraagprocedure spaarrekening 1 Eerste aanvraag wordt afgebroken, nadat 1e inleg via iDeal is betaald. Bij verzenden van laatste scherm in de procedure wordt teruggekeerd naar beginscherm. Aanvraag is niet verwerkt. … Lees verder

  • lydie van leeuwen 5.0 18 november 2017

    Het koste wel heel erg veel moeite om een rekening bij jullie te openen zeg! Scans worden wel gelezen, maar vervolgens afgekeurd, apps werken niet goed, linken naar algemene voorwaarden geven een foutmelding. Ik heb het nu voor de 5e keer geprobeerd, hopelijk nu met meer succes.

Sluiten

Inloggen