Reviews Zakelijk Sparen

Moneyou Zakelijk Sparen Waardering 2.7 /5 (128 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • G.M. van Rinkhuyzen 1.0 12 april 2017

    Zeer ontevreden. Eigenlijk nul sterren. Jullie klantenservice is beneden ieder peil georganiseerd. Totaal klantonvriendelijk voor mij als zakelijke klant. … Lees verder

  • L. mulders 1.0 28 maart 2017

    De tegenrekening kan niet gewijzigd worden, terwijl in de voorwaarden staat: "MoneYou maakt op de website bekend of en hoe de klant zijn tegenrekening kan vervangen." Er moet via een absurde u-bocht gewerkt worden, en er wordt geƫist dat de oude tegenrekening niet meer bestaat. De onderbouwing (veiligheid, voorkomen van fraude) is onzin, zijn alle andere banken waar dit wel kan (met checks via kvk, identificatiestortingen, kopie id-bewijs etc.) dan onveilig? De balans is hier volledig zoek! Intussen is ons spaargeld gegijzeld.

  • A.J. Verweij 5.0 25 januari 2017

    Het wijzigen van de tegenrekening van mijn zakelijke spaarrekening is een operatie die bijna drie weken heeft geduurd. In die tijd heb je als klant geen toegang tot het spaargeld. Tussentijdse communicatie is er niet of nauwelijks. Absurd!

  • Martin Versluis 1.0 15 januari 2017

    Begonnen met interessant rentepercentage; nu alle klanten binnen zijn is iedere de rente verlaagd en zit Moneyou weer aan de onderkant van de markt. Overweeg om de gelden maar weer op te nemen en elders onder te brengen.

  • Jan Karel Pieterse 5.0 12 januari 2017

    Fijn hoor dat jullie in twee stappen de rente op mijn zakelijke spaarrekening meer dan gehalveerd hebben. Van top aanbieder naar middenmoter. Ik had deze rekeneing nooit geopend als ik dat geweten had.

  • Marcel van Rhijn 3.0 2 januari 2017

    De servicevraag was goed beantwoord echter de ausatische emailbevestiging stelde dat er getracht werd de mail binnen een dag te beantwoord zou worden terwijl dit ruim een week op zich liet wachten. Qua verwachtingsmanagement kan er dus nog wel iets verbeterd worden.

  • Steven Oppenheim 5.0 29 december 2016

    Voor de klanten heeft het met een bijna 0% rente feitelijk geen zin meer om geld op de rekening te houden van MoneyYou Vermoedelijk zal alleen de moeder ABN AMRO er beter van worden.

  • Simon 1.0 20 december 2016

    Het meeste werkt naar behoren. Het wijzigen van de zakelijke tegenrekening behoort echter niet tot de mogelijkheden, hiervoor moet ik een nieuwe rekening openen en de oude opzeggen, met alle boekhoudkundige nadelen die daarbij horen. Wat een ontzettend knullige en klantonvriendelijke oplossing, echt een misser.

Sluiten

Inloggen