Reviews Zakelijk Sparen

Moneyou Zakelijk Sparen Waardering 2.7 /5 (131 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Anita Costenoble 1.0 28 november 2017

    ik heb reeds enige weken geleden een zakelijke spaarrekening aangevraagd en direct aan alle verplichtingen voldaan. Het nummer is direct gereserveerd. Inmiddels twee weken geleden heb ik gevraagd waarom de rekening nog niet is gevalideerd door MoneYou. Daarop heb ik nog geen enkele reactie ontvangen (dat vind ik zeer slecht) en ook mijn rekening is nog steeds niet gevalideerd.

  • rene 1.0 9 oktober 2017

    Ruim twee weken wachten op een reactie, diverse mails gestuurd, diverse keren gebeld en dan moet je nogmaals een bedrag ter verificatie storten terwijl dat al gedaan was. Waardeloze service.

  • Aris Gaaff 5.0 6 oktober 2017

    de wijziging van vertegenwoordiger (penningmeester) van onze vereniging voor de zakelijke spaarrekening bij MoneYou ging vlot, via email en met uitstekende telefonische ondersteuning van de helpdesk.

  • G.M. van Rinkhuyzen 1.0 11 april 2017

    Zeer ontevreden. Eigenlijk nul sterren. Jullie klantenservice is beneden ieder peil georganiseerd. Totaal klantonvriendelijk voor mij als zakelijke klant. … Lees verder

  • L. mulders 1.0 27 maart 2017

    De tegenrekening kan niet gewijzigd worden, terwijl in de voorwaarden staat: "MoneYou maakt op de website bekend of en hoe de klant zijn tegenrekening kan vervangen." Er moet via een absurde u-bocht gewerkt worden, en er wordt geƫist dat de oude tegenrekening niet meer bestaat. De onderbouwing (veiligheid, voorkomen van fraude) is onzin, zijn alle andere banken waar dit wel kan (met checks via kvk, identificatiestortingen, kopie id-bewijs etc.) dan onveilig? De balans is hier volledig zoek! Intussen is ons spaargeld gegijzeld.

  • A.J. Verweij 5.0 24 januari 2017

    Het wijzigen van de tegenrekening van mijn zakelijke spaarrekening is een operatie die bijna drie weken heeft geduurd. In die tijd heb je als klant geen toegang tot het spaargeld. Tussentijdse communicatie is er niet of nauwelijks. Absurd!

  • Martin Versluis 1.0 14 januari 2017

    Begonnen met interessant rentepercentage; nu alle klanten binnen zijn is iedere de rente verlaagd en zit Moneyou weer aan de onderkant van de markt. Overweeg om de gelden maar weer op te nemen en elders onder te brengen.

  • Jan Karel Pieterse 5.0 11 januari 2017

    Fijn hoor dat jullie in twee stappen de rente op mijn zakelijke spaarrekening meer dan gehalveerd hebben. Van top aanbieder naar middenmoter. Ik had deze rekeneing nooit geopend als ik dat geweten had.

Sluiten

Inloggen