Reviews Zakelijk Sparen

Moneyou Zakelijk Sparen Waardering 2.7 /5 (134 reviews)Uitleg
Sorteer op Datum|Best gewaardeerd Wat vind jij? Geef je waardering
  • Henk Sweenen 4.0 7 augustus 2018

    Eenvoudig en snel online geregeld en erg overzichtelijk. Minpuntje is de telkens dalende rente.

  • Gerrit de Niet 1.0 31 mei 2018

    Een tegenrekening wijzigen van een zakelijke spaarrekening is een regelrechte ramp. Wat een hopeloze en gekmakende procedure is dat. Tegenstrijdige adviezen en plotselinge voorwaarden.

    MoneYou heeft op deze review gereageerd
  • j van velsen 1.0 24 januari 2018

    Lage rente als eerste negatieve beoordeling en wat mij verder ontzettend stoort is uw popiejopie-toontje in uw communicatie. U bent niet mijn vriend en zult dat nooit worden. U bent mijn bank en daarmee wil ik op zakelijke toon communiceren. Geen ongevraagd getutoyeer!

  • Anita Costenoble 1.0 28 november 2017

    ik heb reeds enige weken geleden een zakelijke spaarrekening aangevraagd en direct aan alle verplichtingen voldaan. Het nummer is direct gereserveerd. Inmiddels twee weken geleden heb ik gevraagd waarom de rekening nog niet is gevalideerd door MoneYou. Daarop heb ik nog geen enkele reactie ontvangen (dat vind ik zeer slecht) en ook mijn rekening is nog steeds niet gevalideerd.

  • rene 1.0 9 oktober 2017

    Ruim twee weken wachten op een reactie, diverse mails gestuurd, diverse keren gebeld en dan moet je nogmaals een bedrag ter verificatie storten terwijl dat al gedaan was. Waardeloze service.

  • Aris Gaaff 5.0 6 oktober 2017

    de wijziging van vertegenwoordiger (penningmeester) van onze vereniging voor de zakelijke spaarrekening bij MoneYou ging vlot, via email en met uitstekende telefonische ondersteuning van de helpdesk.

  • G.M. van Rinkhuyzen 1.0 11 april 2017

    Zeer ontevreden. Eigenlijk nul sterren. Jullie klantenservice is beneden ieder peil georganiseerd. Totaal klantonvriendelijk voor mij als zakelijke klant. … Lees verder

  • L. mulders 1.0 27 maart 2017

    De tegenrekening kan niet gewijzigd worden, terwijl in de voorwaarden staat: "MoneYou maakt op de website bekend of en hoe de klant zijn tegenrekening kan vervangen." Er moet via een absurde u-bocht gewerkt worden, en er wordt geƫist dat de oude tegenrekening niet meer bestaat. De onderbouwing (veiligheid, voorkomen van fraude) is onzin, zijn alle andere banken waar dit wel kan (met checks via kvk, identificatiestortingen, kopie id-bewijs etc.) dan onveilig? De balans is hier volledig zoek! Intussen is ons spaargeld gegijzeld.

Kunnen we je helpen?

Sluiten

Inloggen