De hypotheekmarkt verandert continu. Daarbij hoort soms ook een verandering in dienstverlening. In dit bericht lees je wat er verandert bij Moneyou en wat dit betekent voor jou en je klanten.
Geen Moneyou Hypotheek meer voor nieuwe klanten
We hebben de afgelopen periode gezien dat het marktaandeel van Moneyou is gedaald. Tegelijkertijd past de aangekondigde overname van NIBC in onze bredere strategie om onze positie in de markt te versterken. Als gevolg van deze ontwikkelingen hebben we onderzoek gedaan naar de positionering en het potentieel van Moneyou. Naar aanleiding van dit onderzoek hebben we besloten om te stoppen met het aanbieden van de Moneyou Hypotheek aan nieuwe klanten.
Wat betekent dit voor jou en je klanten?
Voor bestaande klanten met een Moneyou Hypotheek verandert er niets. Zij krijgen nog steeds onze vertrouwde service en ondersteuning. Ze kunnen ook gewoon hun hypotheek blijven aanpassen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan renteaanpassingen, omzettingen, verhogingen en het herfinancieren van de hypotheek. Jij kan deze wijzigingen bij ons aanvragen zoals je gewend bent. Je acceptatieteam en relatiemanager staan ook gewoon voor je klaar. Je kan geen Moneyou Hypotheek voor nieuwe klanten meer bij ons afsluiten.
Alle klanten met een Moneyou Hypotheek krijgen een brief, waarin we ze vertellen over deze wijziging.
Vragen?
We begrijpen dat deze wijziging impact kan hebben op jou en je klanten. Daarom vind je op HOMY (inloggen verplicht) een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. Je mag je vragen natuurlijk ook stellen aan je relatiemanager.