Klachtenregeling
Heb je een klacht?
Was onze dienstverlening niet wat je ervan had verwacht? Het is goed om dit dan zo snel mogelijk te laten weten aan ons. Geef duidelijk aan:- Wat er is gebeurd
- Waarom je vindt dat de dienstverlening niet goed is verlopen
- Wat jij een goede oplossing zou vinden
Zo geef je je klacht door
Je kan je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:- Per mail, via klacht@moneyou.nl
- Telefonisch, op 0800 - 666 39 93
- Per post, gericht aan Moneyou, Netwerklaan 52, 3821 AG, Amersfoort
In beroep tegen een beslissing
Heb je een klacht ingediend en ben je het inhoudelijk niet eens met onze reactie? Dan kan je je klacht binnen 6 weken voorleggen aan de directie van Moneyou. Onderbouw goed waarom onze beslissing in jouw ogen onterecht is. Je kan je beroep indienen via directieklachten@aahg.nl
of per post:
Directie van Moneyou
t.a.v. Klachtenmanagement
Antwoordnummer 517
3800 VB Amersfoort
Vraag een externe beoordeling aan
Als je het ook niet eens bent met de conclusie van onze directie, heb je 2 opties: je legt je klacht direct voor aan de bevoegde civiele rechter of aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Start de Kifid-procedure binnen 3 maanden na het doorlopen van de klachtenprocedure bij Moneyou, of na de ontvangst van onze laatste reactie. Kijk voor meer informatie op kifid.nl.Herstelkostenregeling
Als blijkt dat er aan onze kant iets is misgegaan, herstellen we dat natuurlijk zo snel mogelijk. Moet jij daarvoor extra werkzaamheden verrichten en komen die voor rekening van je klant? Dan vergoedt Moneyou deze kosten. Onze herstelkostenregeling is opgesteld in lijn met de herstelkostenregeling van het Verbond van Verzekeraars. Wil je weten of je in aanmerking komt voor herstelkosten en hoe je de vergoeding aanvraagt?