Nieuws voor adviseurs

Verbeterde service operations Vanaf 1 mei 2025

29 april 2025

Bij Moneyou werken we continu aan verbeteren van onze dienstverlening aan het intermediair. Om het contact tussen jou en je Operationsteam te optimaliseren, verbeteren we onze service per 1 mei 2025. Zo hopen we je in die toekomst nóg beter te kunnen ondersteunen. Hieronder lees je wat dit voor jou betekent.
 
Specialisten op acceptatie en beheer
Vanaf 1 mei werken we met specialisten op acceptatie én beheer. Zo wordt je vraag direct in het juiste team belegd en heb je sneller antwoord.

De specialisten van acceptatie weten alles van nieuwe hypotheekaanvragen, oversluiten en het meenemen van je hypotheek. Onder beheer vallen processen zoals verhogingen en omzettingen.
 
Wat verandert er voor jou?

Als je belt met Operations word je vanaf 1 mei door middel van een keuzemenu verder geholpen. Je kan kiezen uit:

  1. vragen over een nieuwe lening, meenemen of oversluiten
  2. vragen over verhogingen, omzettingen of andere beheerprocessen

Zo krijg je meteen de juiste collega aan de lijn en kan je vraag of verzoek snel opgepakt worden.

​​Op onze contactpagina vind je terug welke collega's er in jouw Operationsteam zitten. En wie van hen verantwoordelijk zijn voor acceptatie en wie voor beheer. Er wijzigt niets aan de contactgegevens of jouw pincode.


Vragen?

De service die je van ons gewend bent, blijft natuurlijk hetzelfde. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met je relatiemanager.