Moneyou Go en Sparen zijn gestopt

Bedankt voor je vertrouwen in ons
Ons avontuur is tot een einde gekomen. We zijn gestopt met Sparen en Moneyou Go. Je kunt je Go app of je spaarrekening niet meer gebruiken. Stond er nog geld op je rekening? Dan hebben we je saldo overgemaakt naar een stallingsrekening bij ABN AMRO.

Zoek je informatie? Kijk bij onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet bij, neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. 

Voor het opvragen van je tegoed, een jaaropgave of een rekeningafschrift, kun je ook gebruik maken van het contactformulier. Het formulier wordt afgehandeld door onze collega’s van ABN AMRO.

Naar het contactformulier


Veelgestelde vragen

Ik ben contactpersoon van een overleden Moneyou Sparen of Go klant. Wat moet ik doen?
Allereerst onze condoleances. Je kunt het beste een e-mail sturen naar sparen@moneyou.nl We zullen je dan verder helpen.

Ik wil mijn adres wijzigen, hoe doe ik dit?
Helaas is het niet meer mogelijk je adres te wijzigen. Moneyou is gestopt met Sparen en Betalen, waardoor ook je persoonlijke pagina is afgesloten. Als je een jaaropgave of een rekeningafschrift wilt opvragen kun je gebruik maken van het contactformulier.

Mijn geld is overgeboekt naar een stallingsrekening bij ABN AMRO. Hoe krijg ik het terug?
Staat je geld op een stallingsrekening bij ABN AMRO? Geen zorgen, het is nog steeds van jou. Voor het opvragen van je saldo kun je gebruik maken van het contactformulier.

Wat gebeurt er met mijn periodieke overboekingen?
We verwerken geen periodieke overboekingen meer. Je kunt bij je nieuwe bank opnieuw periodieke overboekingen instellen.

Wat gebeurt er met inkomende overboekingen?
We verwerken geen inkomende overboekingen meer. Deze worden geretourneerd aan de afzender.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens na het sluiten van mijn Moneyou Go of spaarrekening?

Voor Moneyou geldt de wettelijke bewaartermijn. Zoals je van ons gewend bent, zullen we je gegevens vertrouwelijk en veilig behandelen.

Meer weten over hoe we omgaan met persoonsgegevens? Lees onze privacyverklaring


Wat gebeurt er met mijn automatische incasso’s?
We verwerken geen automatische incasso’s meer. Vergeet niet je nieuwe betalingsgegevens door te geven aan de instantie(s) die je hebt gemachtigd voor automatische incasso’s.