Service en contact

Wij helpen je graag

Neem contact met ons op of vind zelf het antwoord op je vraag.

Bel ons

Voor al je vragen over je Moneyou Hypotheek.

0800 - 666 39 93

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 8.30 - 21.00 uur

Zaterdag: 9.00 - 17.00 uur

 

Veelgestelde vragen

Moneyou vindt duurzaam wonen belangrijk. Heeft jouw (nieuwe) woning minimaal een geregistreerd energielabel A? Dan krijg je duurzaamheidskorting bij de start van je nieuwe rentevastperiode, of binnen 24 maanden daarna. Daarnaast kan je mogelijk meer lenen om verduurzamende maatregelen te betalen. Kijk bij energiebesparende maatregelen.

Adres- en contactgegevens aanpassen

Pas je persoonlijke gegevens aan door de volgende stappen te volgen:

  1. Log in op Mijn Moneyou hypotheek
  2. Klik op 'Mijn gegevens'
  3. Klik op 'Wijzigen gegevens'
  4. Klik op 'Adres' of 'Contactgegevens' en pas je gegevens aan

Je kan ook je adres veranderen door ons een brief te sturen. Vergeet niet hierin je hypotheeknummer te noemen en (beide) handtekening(en) te zetten. Stuur het formulier naar ons postadres.

Als je hypotheek hierdoor in een lagere risicoklasse valt, kan je je rente laten verlagen. Stuur een mail naar hypotheken@moneyou.nl met de vraag om je risicoklasse aan te passen. Stuur de laatste WOZ-verklaring of een goedgekeurd taxatierapport mee. Deze documenten mogen niet ouder zijn dan 6 maanden.

Lees meer over het tussentijds aanpassen van je rente

Hoe weet ik of de rente wordt aangepast?

Na de beoordeling ontvang je van ons een mail. Als we je renteverlaging hebben goedgekeurd, vind je in deze mail de nieuwe rente en vanaf welke datum deze geldt. Ook als je rente niet verandert, sturen wij je hierover een mail.

Stuur ons een brief of mail met daarin je adreswijziging met je hypotheeknummer en handtekening. Bekijk ons postadres of mail naar hypotheken@moneyou.nl. Zorg ervoor dat je je handtekening meestuurt.

Heb je een vreemde mail, sms of app ontvangen? Vermoed je dat iemand je probeert op te lichten? Geef het aan ons door. Zo help je om fraude en oplichting aan te pakken.

Stuur een screenshot van het bericht naar valse-email@moneyou.nl. Of stuur het bericht door naar: 097 - 008 101 095 en verwijder de sms of app.

Lees meer over fraude, phishing of smishing en hoe je het herkent op deze pagina.

Mail ons

hypotheken@moneyou.nl

Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

Postadres

Moneyou 
Postbus 1700
3800 BS Amersfoort

Fraude melden

Heb je een vreemde mail, sms of app ontvangen? Geef het aan ons door. Zo help je om fraude en oplichting aan te pakken.

Heb je een klacht?

Heb je een vervelende ervaring gehad? Dan willen wij dat graag weten. Wij doen ons best om een oplossing te vinden.