Vind het antwoord op je vraag

Zoek hieronder op trefwoord, bekijk de veelgestelde vragen of neem direct contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Als je hypotheek hierdoor in een lagere risicoklasse valt, kan je je rente laten verlagen. Stuur een mail naar hypotheken@moneyou.nl met de vraag om je risicoklasse aan te passen. Stuur de laatste WOZ-verklaring of een goedgekeurd taxatierapport mee. Deze documenten mogen niet ouder zijn dan 6 maanden.

Lees meer over het tussentijds aanpassen van je rente

Hoe weet ik of de rente wordt aangepast?

Na de beoordeling ontvang je van ons een mail. Als we je renteverlaging hebben goedgekeurd, vind je in deze mail de nieuwe rente en vanaf welke datum deze geldt. Ook als je rente niet verandert, sturen wij je hierover een mail.

Vragen? We helpen je graag verder. Bekijk eerst de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Je kan gegevens delen  op elk moment stoppen door ons te bellen op 0800 - 666 39 93.
Vanuit het buitenland kun je Moneyou bellen op 0031 20 889 2002 (€ 0,99 p/m).
Moneyou is gestopt met Sparen. Had je nog saldo staan op je Moneyou spaarrekening? Dan is het bedrag rond 6 juli 2021 overgeboekt naar je tegenrekening die bij ons bekend was. Was de bij ons bekende tegenrekening niet meer actief? Dan hebben we je saldo overgemaakt naar een stallingsrekening bij ABN AMRO. Voor het opvragen van je saldo kun je gebruik maken van het contactformulier.