Ben je niet tevreden?

Bij Moneyou doen we ons best om je goed van dienst te zijn. Ben je toch niet blij met ons? Laat het dan weten. We zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

Geef je klacht aan ons door

Hoe sneller je je klacht aan ons doorgeeft, hoe beter we je kunnen helpen. Je kan dat op verschillende manieren doen:

  • Mail je klacht naar klacht@moneyou.nl
  • Bel ons op 0800 - 666 3993
  • Schrijf ons een brief en stuur deze naar: 
    Moneyou 
    Computerweg 8
    3821 AB Amersfoort

Zet in je brief of e-mail de volgende informatie:

  • Omschrijving van je klacht
  • Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • Je hypotheeknummer

Je ontvangt binnen 5 werkdagen bericht
Klacht doorgegeven? Dankjewel! We proberen je binnen 1 werkdag te bellen om de klacht met je te bespreken. Binnen 5 werkdagen sturen we je een brief of e-mail waarin we reageren op de inhoud van je klacht. Hierin staan ook het contractnummer en het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn. Als we meer tijd nodig hebben, dan laten we het weten. 

 

Ben je niet tevreden met onze oplossing?

Vraag dan aan onze afdeling Klachtenmanagement om je klacht te beoordelen. 

Dat doe je door een brief te sturen naar: 

Moneyou 
t.a.v. Afdeling Klachtenmanagement
Computerweg 8
3821 AB Amersfoort

 

Zet deze informatie in je brief:

  • Omschrijving van je klacht
  • Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • Je hypotheeknummer

Toch nog niet tevreden? Ga naar KiFiD

Ben je ook na de reactie van onze afdeling Klachtenmanagement niet tevreden? Dan kan je je klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD). Gebruik daarvoor het formulier van de website van KiFiD en stuur het naar:

Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Op de website van KiFiD vind je ook meer informatie over bijvoorbeeld hun kosten en werkwijze.

Of gebruik het ODR-platform
Je kan je klacht ook doorgeven via het ODR-platform. Deze website is door de EU opgezet om meningsverschillen online op te lossen. Als je via dit platform een klacht doorgeeft, kan je op het klachtenformulier het e-mailadres klacht@moneyou.nl invullen. 

Herstelkostenregeling

Bij Moneyou doen we ons best om alles in 1 keer goed te doen. Maar soms gaat er wat mis. Als dit gebeurt, herstellen wij dat natuurlijk zo snel mogelijk. Het kan zijn dat je adviseur hierdoor extra werk moet doen. Moet je je adviseur hiervoor betalen? Dan vergoeden wij de kosten aan je. Daarvoor gelden wel voorwaarden.