Klantenservice

Vragen? We helpen je graag verder

Heb je een vraag? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op

Het coronavirus raakt ons allemaal. De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Om goede service te kunnen blijven bieden, passen wij onze openingstijden aan.

Voor vragen over lenen/sparen/betalen zijn we via whatsapp en telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Voor vragen over hypotheken zijn we telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur

 

Bel Moneyou

Bel ons

Voor al je vragen over sparen, lenen, betalen of hypotheken 


0800 - 6663993

 Vanuit het buitenland:
0031 20  889 2002
(€ 0,99 p/m) 

Whatsapp met Moneyou

WhatsApp met ons 

Voor algemene vragen over onze producten en service. Deel geen privacygevoelige gegevens via WhatsApp.

+31 6 825 422 08

Met vragen over hypotheken kun je ons beter bellen of een e-mail sturen

Stuur een e-mail naar Moneyou

Mail ons

Stuur ons een e-mail met je vragen over hypotheken

  

hypotheken@moneyou.nl

We proberen binnen 2 werkdagen te reageren

Heb je een klacht? Bekijk hier onze klachtenprocedure
Bij Moneyou proberen we je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een vervelende ervaring gehad? Dan willen we dat graag weten. Wij doen vervolgens ons best om een passende oplossing te zoeken.

Hoe dien ik een klacht in?
Mail je klacht naar klacht@moneyou.nl. Of bel ons op 0800 - 666 3993. Je kunt ook een brief schrijven. Stuur deze brief naar: 

Moneyou 
Science Park 404
1098 XH Amsterdam

Noem in je brief of e-mail de volgende punten:
- Omschrijving van je klacht
- Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- Je rekeningnummer

We proberen binnen 1 werkdag telefonisch contact op te nemen om de klacht met je te bespreken. Binnen 5 werkdagen reageren we schriftelijk of per e-mail inhoudelijk op je klacht. Je ontvangt een reactie met daarin het contractnummer en het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn. Als we meer tijd nodig hebben, dan laten we je weten wanneer je wel een antwoord van ons kunt verwachten.

Ben je niet tevreden met het antwoord?
Dan kun je in beroep gaan. Laat ons per brief weten dat je het niet eens bent met het antwoord. Stuur je brief naar:

Moneyou 
t.a.v. Afdeling Klachtenmanagement
Science Park 404
1098 XH Amsterdam

Noem in je brief de volgende punten:
- Omschrijving van je klacht
- Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- Je rekeningnummer

Is je klacht hiermee ook niet opgelost?
Dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)*.

Het adres is:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Een standaardformulier hiervoor kun je downloaden via de website van KiFiD
* Kijk voor meer informatie over tarieven, procedures, etc. op de website van KiFiD

Als je een consument bent en via internet een product of dienst bij of via ons hebt afgenomen, dan kun je je klacht ook indienen via het ODR-platform. Dit is een door de EU opgezette site voor online geschillenbeslechting. Als je via dit platform een klacht indient, kun je op het klachtenformulier het volgende e-mailadres invullen: klacht@moneyou.nl.

 

Openingstijden

Bij veelgestelde vragen vind je 24 uur per dag het antwoord op je vragen.
Wil je direct contact opnemen met onze klantenservice? In verband met de coronacrisis hanteren we aangepaste openingstijden.

Je kan ons bereiken op:
maandag t/m vrijdag
van 8.30 uur tot 18.00 uur
Op zaterdag en zondag zijn we gesloten.

Voor het blokkeren van je app of pas zijn we 24/7 bereikbaar op 0800 – 666 3993.

Betalingsverkeer en openingstijden tijdens feestdagen

Tijdens feestdagen duurt het wat langer voordat je transacties worden verwerkt. Overboekingen worden wel direct van je rekening afgeschreven, maar zijn niet meteen zichtbaar op de rekening van de ontvanger. Wanneer de overboeking zichtbaar is, hangt af van de verwerkingstijd. Dat is in ieder geval na de verwerkingsdatum die je hieronder in de tabel ziet staan.

Tijdens en rondom feestdagen is de klantenservice niet altijd open. De aangepaste openingstijden vind je hieronder.

Feestdag Datum Klantenservice Wanneer wordt je betaling verwerkt? 
2020      
Hemelvaart  Donderdag 21 mei  Gesloten   Vrijdag 22 mei
2e Pinksterdag Maandag 1 juni Gesloten  Maandag 1 juni
Kerstavond  Donderdag 24 december Open tot 18.00 uur  Maandag 28 december 
1e Kerstdag Vrijdag 25 december Gesloten  Maandag 28 december 
2e Kerstdag Zaterdag 26 december Gesloten   Maandag 28 december 
Oudjaarsdag Donderdag 31 december Open tot 18.00 uur  Donderdag 31 december*
Nieuwjaarsdag Vrijdag 1 januari Gesloten  Maandag 4 januari

* betalingen van donderdag 31 december 2020 na 13:00 uur worden de eerstvolgende werkdag (4 januari) verwerkt.

Moneyou
Science Park 404
1098 XH Amsterdam
info@moneyou.nl


Moneyou B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel Amsterdam, onder nummer 32084697.

Ons BTW-nummer is 8097.69.311.B01 en ons AFM-nummer is 12020215.