Vragen? We helpen je graag verder

Heb je een vraag? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Je kunt je vraag ook stellen op social media.

Ik wil:

WhatsApp met ons


Bel ons

Vanuit het buitenland (€ 0,99 p/m)  0031 20 889 2002

Mail ons

We proberen binnen 2 werkdagen te reageren

Bel ons

Vanuit het buitenland (€ 0,99 p/m)  0031 20 889 2002

Mail ons

We proberen binnen 2 werkdagen te reageren

Een klacht indienen bij Moneyou

Bij Moneyou proberen we je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een vervelende ervaring gehad? Dan willen we dat graag weten. Wij doen vervolgens ons best om een passende oplossing te zoeken.

Hoe dien ik een klacht in?
Mail je klacht naar klacht@moneyou.nl. Of bel ons op 0800 - 666 3993. Je kunt ook een brief schrijven. Stuur deze brief naar:

Moneyou
Science Park 404
1098 XH Amsterdam

Noem in je brief of e-mail de volgende punten:
- Omschrijving van je klacht
- Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- Je rekeningnummer

We proberen binnen 1 werkdag telefonisch contact op te nemen om de klacht met je te bespreken. Binnen 5 werkdagen reageren we schriftelijk of per e-mail op je klacht. Je ontvangt een reactie met daarin het contractnummer en het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn. Als we meer tijd nodig hebben, dan laten we je weten wanneer je wel een antwoord van ons kunt verwachten.

Ben je niet tevreden met het antwoord?
Dan kun je in beroep gaan. Laat ons per brief weten dat je het niet eens bent met het antwoord. Stuur je brief naar:

Moneyou
t.a.v. Afdeling Klachtenmanagement
Science Park 404
1098 XH Amsterdam

Noem in je brief de volgende punten:
- Omschrijving van je klacht
- Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
- Je rekeningnummer

Is je klacht hiermee ook niet opgelost?
Dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)*.

Het adres is:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Een standaardformulier hiervoor kun je downloaden via de website van KiFiD.
* Kijk voor meer informatie over tarieven, procedures, etc. op de website van KiFiD.

Als je een consument bent en via internet een product of dienst bij of via ons hebt afgenomen, dan kun je je klacht ook indienen via het ODR-platform. Dit is een door de EU opgezette site voor online geschillenbeslechting. Als je via dit platform een klacht indient, kun je op het klachtenformulier het volgende e-mailadres invullen: klacht@moneyou.nl.

Openingstijden

Onze klantenservice is 24 uur per dag online bereikbaar. Wil je direct contact opnemen met onze klantenservice? Dat kan van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. 

Heb je vragen over het blokkeren van je app of pas? Bel dan 0800 – 666 3993. We zijn 24/7 telefonisch bereikbaar voor het blokkeren van je app of pas.

Feestdag Datum Betalingsverkeer Klantenservice
Goede Vrijdag Vrijdag 30 maart Gesloten Open
1e Paasdag Zondag 1 april Gesloten Gesloten
2e Paasdag Maandag  2 april Gesloten Gesloten
Koningsdag Vrijdag 27 april Open Gesloten
Dag van de Arbeid Dinsdag 1 mei Gesloten Open
Bevrijdingsdag Zaterdag 5 mei Gesloten Open
Hemelvaartsdag Donderdag 10 mei Open Gesloten
1e Pinksterdag Zondag 20 mei Gesloten Gesloten
2e Pinksterdag Maandag 21 mei Open Gesloten
Kerstavond Maandag 24 december Gesloten Geopend tot 18.00 uur
1e Kerstdag Dinsdag 25 december Gesloten Gesloten
2e Kerstdag Woensdag 26 december Gesloten Gesloten
Oudejaarsdag Maandag 31 december Gesloten Geopend tot 18.00 uur

Moneyou
Science Park 404
1098 XH Amsterdam
info@moneyou.nl


Moneyou B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel Amsterdam, onder nummer 32084697.

Ons BTW-nummer is 8097.69.311.B01 en ons AFM-nummer is 12020215.